Team Leader - Customer Support with French

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Team Leader - Customer Support with French active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiar-bancare, suntem in cautare de Team Leaders pentru echipele de Customer Service.

    Calitatile necesare:
    Nivel B1/B2 limba franceza;
    Experienta de lucru minim 2 ani in pozitia de Team Leader;
    Team spirit (asigura orientare si leadership pentru echipa asociata, ofera feedback continuu si constructiv, asigura un mediu de lucru agreabil pentru membrii echipei asociate si ai departamentului Know Your Customer);

    Experienta profesionala:
    Experienta anterioara sau cunostinte despre operatiunile dintr-un Shared Service Center;
    Experienta anterioara in conducerea unei echipe (minim 2 ani);
    Expunerea la un mediu multinational constituie un avantaj;

    Responsabilitati

    Team Leader-ul echipei Know Your Customer este responsabil de gestionarea echipei asociate in conformitate cu directia si procesele strategice ale SSC COP si ale departamentului, planificand, coordonand si monitorizand activitatile de Know Your Customer din perimetrul sau.
    Ofera directii si orientare pentru tratarea intrebarilor/solicitarilor referitoare la procesele din aria sa, pentru a asigura rezolvarea lor eficienta si eficace, in concordanta cu acordurile stabilite asupra nivelului de servicii (SLA).
    Pe langa sarcinile operationale, printre responsabilitatile sale se numara si gestionarea membrilor echipei din punct de vedere evaluare a performantei, stabilire obiective, dezvoltare personala. Este considerat back-up pentru Directorul Adjunct.


    190719DEC

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (314)