Agent Telesales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.


Vezi toate job-urile Agent Telesales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Digi | RCS RDS
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Persoana dinamica, orientata catre client, cu bune abilitati de comunicare, negociere si vanzare;
    Persoana orientata spre rezultate si atingerea targetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;
    Student sau absolvent de studii superioare;
    Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;
    Abilitati foarte bune de identificarea si rezolvarea problemelor;
    Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targetului);
    Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;
    Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;
    Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj.

    Responsabilitati

    Interactiunea telefonica cu potentialii clienti din segmentul rezidential cu scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;
    Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;
    Stabilirea si dezvoltarea relatiilor foarte bune cu clientii business ai companiei;
    Furnizarea informatiilor solicitate de catre clienti, referitor la serviciile si produsele specifice comercializate;
    Obtinerea de informatii suplimentare/relevante de la clienti in scopul furnizarii informatiilor adecvate solicitate de catre acestia, si obtinerea satisfactiei depline a clientilor;
    Informarea sefului direct in legatura cu orice problema care apare, tinandu-l la curent cu activitatile derulate.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Digi | RCS RDS. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Digi | RCS RDS >>