Specialist achizitii

Angajator: SIXT Group Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 24.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    SIXT Group Romania este prima companie de leasing operațional din Romania și una de top care oferă servicii de Rent a Car și de Leasing Operațional pe piața autohtonă. SIXT Group Romania este unic prin sistemul "One-Stop Shop" și prin conceptul "Always Yes". SIXT Group Romania este lider de piață în activitățile sale ca rezultat direct al concentrării pe furnizarea de servicii de cea mai bună calitate, flexibilitate, soluții personalizate și parteneriat cu clienții și părțile interesate.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Cunostinte cu privire la legislatia in vigoare in domeniul comercial
    Experienta de minim 1 an pe un post similar (Administrativ, Achizitii)
    Limba engleza nivel avansat
    Studii superioare
    Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)

    CALITATI PERSONALE:
    Abilitati de management
    Excelente abilitati de negociere
    Bun organizator de timp si resurse
    Persoana cu initiativa, autonoma
    Excelente abilitati de comunicare

    Responsabilitati

    Propune, implementeaza si actualizeaza cadrul in care se va derula procesul de achizitii bunuri si servicii in New Kopel Group (ofertare, contractare, derulare contract)
    Selecteaza si evalueaza furnizorii de produse si servicii
    Negociaza obtinerea celor mai bune conditii comerciale si tehnice pentru bunurile si serviciile achizitionate
    Dezvolta si mentine relatia cu furnizorii
    Negociaza contractele de achizitie din punct de vedere comercial si mediaza posibilele obiectiuni
    Stabileste termenii si conditiile comerciale standard din contracte
    Actualizeaza procedura de achizitii in concordanta cu politica organizatiei
    Se asigura de buna functionare a tuturor echipamentelor organizatiei
    Creeaza si coordoneaza procesul de licitatii, creeaza si trimite invitatiile la licitatii si toate celelalte materiale relevante
    Supervizeaza/ analizeaza achizitia de echipamente si alte consumabile fast moving
    Aloca echipamente de lucru angajatilor, in functie de necesitati, impreuna cu departamentele implicate
    Este responsabil cu organizarea administrativa a unitatilor organizatiei si conduce proiectele administrative
    Supervizeaza activitatea zilnica a companiei de paza si pastreaza legatura cu aceasta
    Se asigura ca organizatia indeplineste toate prevederile legale cu privire la PSI, SSM, mediu si alte autorizari ISCIR si se asigura de efectuarea reviziilor obligatorii in colaborare cu furnizorii de servicii

    Alte informatii

    Oferta + Beneficii:
    - Salariu de baza atractiv
    - Bonus
    - Bonuri de masa
    - Pranzul asigurat
    - Zile de concediu de odihna acordate in functie de vechime in munca
    - Asigurare medicala Regina Maria
    - Programe de wellbeing