Director Zonal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.


Vezi toate job-urile Director Zonal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 29.11.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice sau juridice finalizate;
    - Experienta profesionala de minim 10 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta intr-o functie de conducere/management;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
    - Persoana activa, organizata, orientata spre rezultate si catre indeplinirea obiectivelor, sociabila, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva;
    - Grad inalt de profesonalism;

    Responsabilitati

    - Are în subordine angajații din trei agentii (Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare), dar promoveaza produsele de creditare si in judetele limitrofe.
    - Coordoneaza activitatea desfasurata de catre angajatii din subordine si le asigura suportul necesar;
    - Duce la indeplinire targetele lunare (incasari si credite acordate) stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
    - Verifica documentele redactate/semnate de catre analistii financiari/economistii din agentii, in conformitate cu procedura de creditare si normele interne;
    - Verifica existenta/corectitudinea documentelor si informatiilor necesare in aplicatiile interne;
    - Verifica si monitorizeaza in permanenta incasarile aferente contractelor de credit aflate in derulare, la scadentele stabilite;
    - Coordoneaza si supravegheaza activitatea de recuperare a sumelor restante inregistrate de clientii agentiilor alocate si se asigura de indeplinirea targetului pe incasari;
    - Identifica problemele aparute, face propuneri privind instruirea angajatilor si monitorizeaza calitatea serviciilor oferite clientilor;
    - Asigura respectarea regulilor, procedurilor aplicabile si a cerintelor legale din domeniul financiar-bancar;
    - Intocmeste, actualizeaza, verifica in permanenta (zilnic/ lunar/periodic) diverse rapoarte si situatii privind activitatea agentiilor alocate;
    - Efectueaza deplasari periodice in agentiile de care se ocupa;
    - Informează conducerea societății despre stadiul îndeplinirii obiectivelor stabilite la nivel de luna/ an;
    - Contribuie la atragerea de noi clienți și la menținerea celor deja existenți; informează clienții cu privire la produsele și serviciile oferite de societate;
    - Coordonează și răspunde de organizarea activitatii de creditare in cadrul punctelor de lucru alocate, pentru dezvoltarea portofoliului de credite, sub supravegherea și îndrumarea Serviciului Supraveghere;
    - Efectuează propuneri privind instruirea angajaților, organizează instruirea la locul de muncă pentru noii angajați, precum și sesiuni de perfecționare atunci când sunt implementate noi produse și proceduri;

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid