Junior Payroll & Admin Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Junior Payroll & Admin Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    EBC HR Solutions is recruiting a Junior Payroll & Admin Specialist for one of its clients, an International Retail Group with over 4000 stores in Europe.

    We are looking for a person who:

    - Has at least 2 years of working experience in Payroll & Admin;
    - Has strong Excel skills (it's a must);
    - Speaks English at a good level (a necessary requirement);
    - Has the ability to prioritize tasks and work on multiple assignments;

    Responsabilitati

    As a Payroll & Admin Specialist you will be responsible for:

    - Report different employees changes in Revisal;
    - Preparing different certificates for employees;
    - Process monthly payroll for company employees accurately and in a timely manner;
    - Review, analyze and verify payroll reports for accuracy and make necessary adjustments through established procedures, if needed;
    - Draw up monthly declarations and reports;
    - Prepare recurring and ad-hoc reports as needed by management and accounting/finance;

    Alte informatii

    What we offer:

    - A friendly work environment
    - Competitive salary + meal tickets + private medical insurance
    - Stable employment and professional development opportunities
    - Possibility of development in an international and dynamically growing organization

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (102)