Receptioner- sediul central (perioada determinata) - 105720

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Cash Carry Romania active.


Vezi toate job-urile Receptioner- sediul central (perioada determinata) - 105720 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Cash Carry Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    METRO Cash & Carry is championing Independent Business. As the leading international player in wholesale trade and the largest sales line of METRO, we’re passionate about helping over 20 million customers with 20 million different sets of challenges, ambitions and dreams. We’re more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers’ needs. And we bring unique food expertise, outstanding global insights and decades of experience to make sure they have the best products, services and technologies to succeed.

    Cerinte

    Profilul candidatului:
    * Bune capacități de comunicare și organizare;
    * Flexibilitate;
    * Orientare către client;
    * Cunoștințe medii de limba engleză;
    * Cunoștințe MS Office;

    Responsabilitati

    METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

    Descrierea jobului:
    * Răspunde apelurilor primite și le redirecționează către persoanele responsabile din organizație;
    * Anunță și direcționează furnizorii / vizitatorii către persoanele responsabile din organizație;
    * Primește și confirmă primirea corespondenței, coletelor și documentelor adresate membrilor companiei și apoi le redirecționează către Departamentul Registratură;
    * Verifică facturi și le alocă centrelor de cost aferente;