Contabil

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Contabil active on Hipo.ro

View all jobs Insurances - Financial Intermediaries active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Insurances - Financial Intermediaries
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 15.10.2019
    Remote work: On-site
    Short company description

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Requirements

    Esti candidatul ideal daca:

    - ai studii superioare economice, preferabil finante-contabilitate;
    - experienta de minim 2 ani in domeniul financiar-contabil;
    - experienta in activitatea financiar-contabila a societatilor care activeaza in domeniul asigurarilor (brokeri de asigurare, asiguratori) constituie un avantaj;
    - buna cunoastere a normelor contabile;
    - operare PC, experienta in SAP constituie un avantaj;
    - atitudine proactiva si spirit de echipa;
    - capacitate de lucru in conditii de stres;
    - comunicativ, responsabil, orientat catre detalii, organizat.

    Responsibilities

    Responsabilitati:

    - importul extraselor bancare si de trezorerie in programul operational, alocarea incasarilor pe facturile clientilor;
    - efectuarea de inregistrari contabile aferente operatiunilor de trezorerie;
    - efectuarea rambursarilor de sume catre clienti si a platilor catre asiguratori;
    - emiterea de facturi in programul operational;
    - verificarea si contabilizarea facturilor de furnizori diversi;
    - inregistrarea notelor contabile privind descarcarea cheltuielilor in avans;
    - verificarea borderourilor de prime de asigurare privind platile catre asiguratori;
    - intocmirea ordinelor de compensare cu asiguratorii;
    - tinerea evidentei instrumentelor de plata utilizate de societate in scopul incasarii creantelor (CEC-uri, bilete la ordin, cambii, etc.), completarea borderourilor de incasare a acestora;
    - confirmari de sold cu furnizorii / clientii societatii;

    Other info

    Beneficii:

    - salariu motivant + tichete de masa
    - asigurare medicala
    - asigurare de viata
    - subventie pentru activitati sportive
    - tichete cadou de sarbatori

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    3500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    1000 - 1500 EUR NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (80)