Credit Risk Manager - Support & Reporting Recovery & Fraud

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Credit Risk Manager - Support & Reporting Recovery & Fraud active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Abilitati bune de comunicare verbala si in scris

    Cunostinte avansate de MS Office: Excel, Power Point, Access – capabil de a crea reguli pe baza de formule si algoritmi si de a realiza prezentari, rapoarte si proiecte

    Analitic si foarte atent la detalii

    Capacitate de a lucra sub stres

    Limba engleza - fluent

    Studii: universitare

    Experienta profesionala – minim 18 luni

    Cunostinte legate de activitatea de creditare pentru clienti persoane fizice

    Responsabilitati

    Participa la dezvoltarea proceselor de monitorizare/raportare/optimizare,

    Participa la imbunatatirea si adaptarea proceselor si procedurilor specifice activitatii de recuperare a creditelor acordate persoanelor fizice si juridice,

    Monitorizarea portofoliul WO SME & CORPORATE precum si a garantiilor aferente, inclusiv monitorizarea garantiilor FNGCIMM,

    Se asigura de implementarea prevederilor normelor, procedurilor si proceselor reglementate in cadrul Departamentului,

    Evidenta lunara a clientilor care indplinesc conditiile de transfer catre Dep. Recuperare, in conformitate cu procedurile interne in vigoare

    Dezvoltare rapoarte si baze de date legate de activitatea de recuperare a creditelor acordate persoanelor fizice si juridice,

    Testarea si dezvoltarea instrumentelor utilizate in activitatea de recuperare a creditelor persoane fizice si juridice (specificatii de business),

    Asigura suport, sprijin si consultanta Sucursalelor cu privire la activitatea de transfer a clientilor persoane juridice catre Departamentul Recuperare,

    Efectueaza, la cerere, rapoarte pentru Directia Recuperare & Restructurare,

    Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini delegate de superiorul direct in concordanta cu obiectivele liniei de business,

    Identifica problemele aparute in activitatea de lucru si cauta solutii de rezolvare a acestora,

    Informeaza superiorul direct, despre orice eroare aparuta in activitatea zilnica,

    Orice alte rapoarte solicitate de CRM sau alte departamente in concordanta cu obiectivele liniei de business,

    Responsabilităţile titularului acestei poziţii sunt completate de proceduri şi reglementări interne. Titularul postului este responsabil de cunoaşterea procedurilor în vigoare şi a actualizării acestora.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (114)