Coordonator echipa – magazin online
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.Vezi toate job-urile Coordonator echipa – magazin online active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.08.2019 |
Remote work: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
SPECIFICAŢIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: Superioare
EXPERIENŢĂ ÎN MUNCĂ: 2 ani
PE POST: 1 an experienţă pe post asemănător (constituie avantaj)
CUNOŞTINŢE NECESARE:
Limba engleză
Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint, avantaj programe procesare grafică)
Gestiune si raportare
APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:
Aptitudine generală de învăţare
Aptitudini de comunicare
Respectarea instrucţiunilor orale şi scrise
Acordare şi transmitere de informaţii
Deprinderi de rezolvare a problemelor
Deprinderi de gestionare a resurselor
Dexteritate manuală
Discriminare cromatică
Percepţie tridimensională
CERINŢE PENTRU EXERCITARE:
Atenţie concentrată şi distributivă
Echilibru emoţional
Plăcerea pentru lucrul cu oamenii
Rezistenţă la stres
Adaptare la sarcini de lucru schimbătoare
Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
Comportament adecvat (limbaj, vestimentaţie, reguli de politeţe)
Trăsături pozitive de caracter
CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: Practicantul unei astfel de ocupaţii ar trebui să fie o persoană orientată spre acţiune, serioasă şi meticuloasă în realizarea sarcinilor; o persoană sociabilă, cu un nivel crescut de autonomie şi independenţă.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE (şi sarcini aferente):
Management de echipa:
Coordonarea si motivarea echipei compusa din functiunile: Operatori facturare si Lucratori pick-up si ambalare
Asigurarea suportului necesar pentru atingerea obiectivelor propuse.
Administrarea personalului si recrutarea de noi membri
Alcatuirea planului de activitate si comunicarea lui catre management-ul superior
Analiza si propunerea pentru sistemul de salarizare si bonusare
Asigura buna desfasurare a magazinului online:
Raportare zilnica comenzi online vs.target: numar comenzi procesate, numar comenzi livrate, incasari, retururi
Urmarirea targetului lunar
Propunere de solutii pentru imbunatatire proces, atingere/depasire target lunar
Intocmirea si transmiterea comenzilor catre depozit si catre parteneri
Gestionarea livrarilor/retururilor
Gestionarea stocului de produse
Responsabila pentru verificarea si solutionarea comenzilor reclamate/sesizate de catre clienti sau de catre colegii din departamentul de marketing/comercial
Asigurarea unei bune ordonari (asezare a produselor la raft) in depozitul online
Asigurarea ca produsele sunt corect evidentiate la raft, pe categorie/sub-categorie
Asigurarea unui stoc optim pentru produsele din depozitul online
Coordonarea intregului proces logistic; de la plasare, pana la expediere si receptionare
Centralizarea si solicitarea materialelor necesare pentru procesul logistic
Responsabilitate pentru rezultatele muncii subordonaţilor
Participa la inventarul magazinului online
RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:
Legat de activităţile specifice, răspunde de:
Comunicare eficienta cu colegii, şefii şi clienţii
Comunicarea permanentă între colegi pentru o colaborare cât mai bună.
Executarea sarcinilor primite de la sef/adjunct.
Prezenţa la cursurile furnizate.
Orice neregulă trebuie raportată directorului de marketing.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Coordonator Magazin BUCURESTI, | |
Coordonator echipa - Depozit curierat - A1, km 19 BUCURESTI, Giurgiu, Ilfov, | |
Coordonator echipa - depozit curierat - Chitila, IF Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (484) |
Raporteaza eroarea la