Business trainer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile Business trainer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Banci
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Craiova
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 12.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    - o buna intelegere a conceptului de invatare pentru adulti;
    - experienta in concepere si livrare de training-uri;
    - bune abilități de comunicare si iti place sa lucrezi cu oameni;
    - disponibilitate 50% din timpul de lucru la deplasari in judet;
    - bune abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
    - permis de conducere, categoria B;
    - cunostinte MS Office de baza;
    - participat ca organizator/facilitator la workshop-uri/conferinte – constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Vei livra sesiunile introductive pentru angajatii noi;
    - Vei asigura asistența post-training pentru fixarea cunostintelor;
    - Vei urmari evolutia si comportamentul colegilor noi si vei organiza sesiuni de training pentru dezvoltarea lor;
    - Vei participa activ la realizarea si implementarea programelor de dezvoltare;
    - Vei monitoriza, evalua si tine evidenta activitatilor de training livrate si a eficientei acestora;
    - Vei planifica resursele necesare pentru sustinerea sesiunilor de training (sala, materiale etc).

    Alte informatii

    - Mediu de lucrur dinamic;
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Traininguri;
    - Posibilitati de dezvoltare intern si international;
    - Salariu fix, plus bonusuri lunare de performanta;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (189)