Specialist managementul contractelor
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PPC Energy Services active.Vezi toate job-urile Specialist managementul contractelor active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | PPC Energy Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.08.2019 |
Remote work: | On-site |
PPC este liderul pieței de energie în Europa de Sud-Est. Produce, distribuie și furnizează energie electrică, precum și produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord.
Cerinte
Absolvent studii superioare: avantaj economice/tehnice (inginerie)
Experienta in achizitii si urmarirea derularii contractelor
Cunoasterea conceptului de gestionare a contractelor si legislatiei privind achizitiile
Buna intelegere a impactulului financiar si a implicatiilor termenilor comerciali
Cunostinte foarte bune de Excel si Access
Bune abilitati de analiza si negociere
Bune abilitati de comunicare si relationare
Capacitate de analiza si orientare catre rezultate
Atentie la detalii
Proactivitate
Departament: Managementul Contractelor
Contract: perioada nedeterminata
Locatie: cladirea Day Tower (Unirii)
Responsabilitatile postului:
Gestioneaza contractele de prestari servicii si produse alocate, pe toata perioada derularii acestora;
Asigura consultanta si coordoneaza activitatea de pregatire a documentelor necesare desfasurarii procedurilor de achizitie si verifica respectarea termenelor prevazute de lege sau/si cele ageate interdepartamental;
Se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate si conform SLA-urilor interne;
Deruleaza procedurile de achizitii delegate respectand procesele si procedurile interne;
Face parte din randul membrilor comisiilor de evaluare a ofertelor, coordoneaza analizarea si intocmirea de catre sau impreuna cu expertii tehnici desemnati, a rapoartelor tehnice, atunci cand este cazul;
Se asigura de respectarea prevederilor contractuale fiind responsabil de verificarea serviciilor sau produselor in vederea facturarii lor de catre furnizor;
Inregistreaza informatiile necesare evidentierii achizitiilor de servicii si produse, a contractelor si a costurilor in sistemul informatic SAP;
Informeaza constant unitatile de business beneficiare despre toate detaliile referioare la contract si serviciile/produsele facturate;
Monitorizeaza lunar evolutia contractelor de prestari servicii/produse atat din punct de vedere al valorii cat si al termenelor de valabilitate.
Ce altceva trebuie să știți?
Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.
Daca vrei sa afli mai mult despre modul in care Enel iti proceseaza datele tale referitoare la candidatura ta poti accesa sectiunea Legal de pe site-ul nostru sau sectiunea GDPR de pe acest website.
Alegeți Enel dacă doriți să vă dezvoltați, să fiți valorificați, să inovați și să contribuiți la crearea unei valori comune cu comunitățile și cetățenii. Fie că este în România sau în străinătate, lucrul pentru Enel este întotdeauna o oportunitate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operational Risk Specialist @ING Hubs Romania Aplica fara CV | |
Retention Specialist Hybrid | |
Contracts Execution Specialist Hybrid | |
Vezi job-uri similare (65) |
Raporteaza eroarea la