Specialist în achiziții cu limba italiană - Brașov

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 17.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Brașov.



    Pentru reușita în această misiune este nevoie de :



    - Bune abilități de comunicare, convingere și negociere prin telefon;
    - Capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții;
    - Excelente abilități de comunicare în limba italiană (nivel B2 minim) și în limba engleză (minim B1);
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet, SAP.

    Responsabilitati

    În calitate de Specialist în achiziții cu limba italiană, principalele tale misiuni vor fi:



    - Prospectarea prin telefon de noi parteneri, pentru a asigura dezvoltarea protofoliului de furnizori activi în zona alocată;
    - Identificarea interlocutorilor decidenți pentru a le propune soluții de revalorizare a stocurilor de marfă;
    - Constituirea unui dosar de achiziție care să conțină toate detaliile referitoare la: cantități mărfuri, condiții de vânzare, eșantioane și poze în vederea luării unei decizii privind achiziția de mărfuri;
    - Urmărirea procesului de achiziție în scopul optimizării și concretizării acestuia, respectând astfel obiectivele stabilite;
    - Negocierea condițiilor de cumpărare cu furnizorii (preț, cantitate, termen de plată, condiții transport) cu respectarea condițiilor impuse de către seful de produs;
    - Crearea și actualizarea fișelor de furnizori din baza de date în vederea asigurării corectitudinii informațiilor și facilitarea prospectărilor ulterioare;
    - Participarea la conferințe, prezentări de firme, târguri de specialitate în vederea prezentării activității companiei și a detectării de posibili parteneri printre furnizorii prezenți.

    Alte informatii

    Beneficii:


    - Formare la nivel internaţional ;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial atractiv.