Corporate Credit Support Specialist (2 Year Contract)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.


Vezi toate job-urile Corporate Credit Support Specialist (2 Year Contract) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.02.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Diploma universitara

    Cunoasterea limbii engleze

    Cunoasterea MS Office

    Experienta relevanta (minim 3 ani) in implementarea facilitatilor de credit acordate persoanelor juridice

    Cunoasterea produselor de credit corporate , a sistemelor , fluxului de creditare, si a structurilor organizatorice ale companiilor;

    Buna cunoastere a legilor si reglementarilor bancare

    Buna cunoastere pachet MS Office (xls, access)

    Abilitati analitice

    Atentie la detalii

    Proactivitate

    Orientare spre client, flexibilitate, initiativa, creativitate

    Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita

    Spirit de echipa

    Responsabilitati

    Completarea contractelor de credit și contractele de garanție aferente, pe baza template-uri predefinite, având grijă ca toate condițiile sunt incluse exact ca pe aprobarea creditului;

    Pregătește întregul set de documente necesare pentru setarea limitei de credit în sistemul Core, în conformitate cu reglementarile interne;

    Pe baza contractelor de credit si de garantii semnate inregistreaza/modifica/sterge garantiile in/din Arhiva Electronica

    Pregătește documentele interne necesare pentru debursarea creditului (inclusiv booking card-ul), asigurând, de asemenea, verificarea documentelor justificative, și semneaza , în conformitate cu competențele de aprobare reglementate de regulile interne

    Asigura administrarea creditului- arhiveaza, copiaza, scaneaza

    Urmărirea condițiilor de creditare și de îndeplinirea in timp util a conditilor contractuale

    Instruirea inregistrarii/ înregistrarea/verificarea garantiilor

    Emiterea de instructiuni pentru credite cu rambursari, conform graficului de rambursare anexat la contract (acolo unde nu este automat)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (116)