Sef Agentie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A active.


Vezi toate job-urile Sef Agentie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Sibiu
  • Actualizat la: 18.04.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 18 agentii deschise in 16 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice/juridice finalizate;
    - Experienta profesionala- minim 5 ani;
    - Experienta in domeniul serviciilor financiare/bancare – minim 2 ani;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel;
    - Abilitati de comunicare, coordonare, negociere, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;
    - Grad inalt de profesionalism;
    - Persoana activa, orientata spre rezultate, sociabila, dinamica, responsabila;
    - Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, dinamism si capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta, planificate.

    Responsabilitati

    - Coordoneaza activitatea agentiei Easy Credit ;
    - Supervizeaza si motiveaza personalul agentiei, asigurand suportul necesar;
    - Gestioneaza activitatea sediului din punct de vedere administrativ- organizatoric;
    - Promoveaza imaginea si produsele oferite de Easy Credit;
    - Informeaza si consiliaza clientii privind produsele si serviciile institutiei noastre;
    - Intocmeste/verifica dosarele de credit si documentele intocmite de personalul din subordine;
    - Inainteaza organului de aprobare, propunerile legate de aprobarea/refuzul solicitarilor de creditare, modificarile contractuale solicitate si propuse de agentie etc;
    - Verifica/gestioneaza situatiile interne si actualizarea informatiilor in aplicatiile folosite;
    - Monitorizeaza derularea contractelor, incasarea ratelor si a dobanzilor la scadentele stabilite;
    - Duce la indeplinire targetele lunare stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
    - Reprezinta societatea in relatia cu clientii si cu tertii;
    - Intocmeste diverse rapoarte cu privire la activitatea desfasurata in cadrul agentiei.

    Alte informatii

    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
    - Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
    - Sprijin permanent din partea colegilor.
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (8)