Economist-contabilitate
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Grawe Romania Asigurare active.Vezi toate job-urile Economist-contabilitate active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Grawe Romania Asigurare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.12.2019 |
Remote work: | On-site |
Grawe România Asigurare SA face parte din grupul Grazer Wechselseitige Versicherung care valorifică experienţa acumulată în cei 190 de ani de existență și este recunoscut pe piaţa central și est europeană pentru puterea financiară, stabilitatea şi capacitatea investiţională.
Compania oferă clienţilor asigurări auto, de viaţă, de proprietăţi şi bunuri, de sănătate, de accident și de călătorie.
Intreaga activitate este axată, deopotrivă, pe efortul de a obţine şi cultiva încrederea clienților, ca și pe explorarea continuă a necesităţilor acestora.
Vino și tu în echipa noastră! Fă un pas înainte în cariera ta, profesează într-un mediu de lucru dinamic și competitiv și vei avea ocazia să lucrezi alături de o echipă pasionată.
Adresa:
Str. Vulturilor nr. 98A, sector 3, Bucureşti
Căutam o noua colegă/ coleg pentru Direcția Economică care să corespundă următoarelor cerințe:
• Studii economice superioare cu diplomă de absolvire;
• Cel puțin 3 ani experiență în domeniul financiar-contabil, de preferat într-o companie de asigurări;
• Excelente cunoștințe de utilizare software: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point); cunoașterea SAP reprezintă un avantaj;
• Bune cunoștințe de limba engleză scris și vorbit;
• Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
• Adaptabilitate și reactivitate;
• Capacitatea de a lucra cu termene limită;
Principalele responsabilități vor fi :
• Prelucrează extrasul de cont și înregistrează cronologic și sistematic operațiunile economice derulate de companie prin conturile curente de lei și valută;
• Asigură efectuarea înregistrărilor contabile privind cheltuielile pe centre de cost, după natura lor, deductibilitate și în ordine cronologică;
• Verifică ca documentele aferente cheltuielilor înregistrate, să conțină toate datele de identificare ale furnizorului, cheltuielile să fie aprobate conform procedurilor interne, documentele justificative să fie întocmite conform legislației în vigoare;
• Se asigură că alocarea cheltuielilor este efectuată în mod corect;
• Verifică soldurile tuturor conturilor pe care le înregistrează, atât în cursul lunii, cât și la închiderea fiecărei luni;
• Participă la elaborarea, întocmirea de situații centralizatoare, rapoarte specifice activității financiar contabile;
• îndosariază/ arhivează documentele pe care le înregistrează în cursul lunii;
• Orice alte activități, sarcini și responsabilități solicitate de superiorul direct în conformitate cu natura și specificul postului.
Beneficii:
• Un mediu de lucru pozitiv și deschis
• Posibilitatea de a se dezvolta profesional și personal prin formare internă și externă
• Securitatea unei companii mari și independente
• Bonuri de masă, asigurare medicală, decontare transport;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Economist/Contabil Aplica fara CV | |
STAGII DE PRACTICA IN FINANTE CONTABILITATE AUDIT Aplica fara CV | |
Team Manager Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (13) |
Raporteaza eroarea la