Sef Adjunct Agentie- Persoane Juridice

Angajator: EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Iasi
  • Actualizat la: 09.12.2019
    Scurta descriere a companiei

    Societatea EASY CREDIT 4 ALL IFN S.A. este o institutie financiara nebancara. A fost infiintata in anul 2009 ca societate pe actiuni de tip inchis, cu capital privat.

    Obiectul de activitate il reprezinta acordarea de credite de consum, precum si alte tipuri de finantare sau refinantare (creditare atat persoane fizice cat si juridice).
    In prezent suntem activi pe piata financiara cu 17 agentii deschise in 15 orase mari ale Romaniei.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Experienta profesionala- minim 8 ani;
    - Experienta in domeniul serviciilor financiare/bancare – minim 5 ani, experienta relevanta pe vanzare/implementare produse de creditare catre clienti persoane juridice reprezinta un avantaj;
    - Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel;
    - Abilitati de comunicare, coordonare, negociere, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;
    - Grad inalt de profesionalism;
    - Persoana activa, orientata spre rezultate, sociabila, dinamica, responsabila;
    - Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, dinamism si capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta, planificate.

    Responsabilitati

    - Promoveaza imaginea si produsele de creditare pentru persoane juridice oferite de Easy Credit;
    - Contribuie la implementarea de noi produse de creditare;
    - Informeaza si consiliaza clientii, persoane juridice, privind produsele si serviciile oferite de societate;
    - Proceseaza, administreaza si gestioneaza portofoliul de clienti persoane juridice din cadrul agentiei in care isi desfasoara activitatea;
    - Stabileste agenda intalnirilor cu potentialii clienti persoane juridice;
    - Duce la indeplinire targetele lunare stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti persoane juridice;
    - Intocmeste diverse rapoarte cu privire la activitatea desfasurata in cadrul agentiei;

    Alte informatii

    - Un mediu de lucru placut, dinamic, cu oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei societati cu o cultura organizationala solida ce incurajeaza si sprijina performantele angajatilor;
    - Participarea la programe de dezvoltare profesionala;
    - Sprijin permanent din partea colegilor.
    - Contract de munca pe o perioada nedeterminata;
    - Tichete de masa;