HR Admin Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Suntem membri Liberty Global, liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu. Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România! Detalii pe www.upc.ro.

    Cerinte

    • Minim studii medii;
    • Experienta anterioara de minim 1 an pe un post similar;
    • Bune abilitati de lucru cu aplicatiile Microsoft Office;
    • Cunostinte Charisma si Workday – reprezinta un avantaj;
    • Limba engleza nivel mediu (scris si vorbit);
    • Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
    • Capacitatea de a identifica solutii pentru rezolvarea problemelor aparute in activitate;
    • Atentie pentru detalii;
    • Orientare catre client;
    • Orientare catre atingerea rezultatelor;
    • Capacitatea de a lucra cu informatii cu caracter confidential;
    • Foarte bune abilitati de comunicare - scris si verbal.

    Responsabilitati

    • Preluarea, verificarea si inregistrarea dosarelor de personal in vederea intocmirii formalitatilor de angajare;
    • Verificarea si inregistrarea documentelor pentru dosarele de personal, asigurarea si monitorizarea implementarii eventualelor modificari;
    • Verificarea intocmirii corecte a documentelor, respectarii termenelor, reglementarilor legale si interne, in ceea ce priveste documentele referitoare la administrarea personalului – contracte de munca, acte aditionale, etc.
    • Realizarea, procesarea si inchiderea corecta, completa si la timp a procesului de pontaj si a notelor de lichidare, la nivel de companie, in colaborare cu responsabilii alocati;
    • Inregistrarea si procesarea informatiilor in bazele de date specifice administrarii de personal;
    • Mentinerea relatiei cu departamentele client in vederea asigurarii unui suport specializat si pentru a sustine alinierea proceselor interne.

    Alte informatii

    Angajarea se va realiza prin leasing de personal pe perioada determinata de timp (12 luni cu posibilitate de prelungire).

    Beneficii:
    • Servicii medicale competitive;
    • Tichete de masa;
    • Abonamente preferentiale pentru serviciile UPC;
    • Discount-uri, reduceri pentru sali de sport si alti furnizori de produse si servicii;
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala.