Administrator Servicii Custodie

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Experienta profesionala relevanta in activitatea de Custodie reprezinta un avantaj;
    • Cunoasterea legislatiei pietei de capital, legislatiei bancare specifice in vigoare reprezinta un avantaj;
    • Cunostinte de contabilitate;
    • Cunostinte avansate de limba engleza;
    • Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel,PowerPoint), baze de date, aplicatiile informatice specifice activitatilor
    desfasurate, alte softuri specifice activitatii bancare;

    Responsabilitati

    • Gestioneaza pentru investitori operatiunile cu instrumente financiare si portofoliile de titluri;
    • Efectueaza operatiunile de back-office specifice in termenele stabilite;
    • Urmareste, verifica si interpreteaza corectitudinea operatiunilor specifice si semnaleaza posibilele erori;
    • Opereaza si parametrizeaza in sistemul informatic specific activitatii;
    • Realizeaza si transmite raportarile solicitate;
    • Mentine, la nivel operational, legatura cu clientii si cu furnizorul sistemului informatic specific activitatii;
    • Transmite documente informative (scrisori, notificari) cand acestea sunt necesare;

    Alte informatii

    Contractul este pe o perioada determinata de 6 luni