Administrator Servicii Custodie
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Administrator Servicii Custodie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.08.2019 |
Remote work: | On-site |
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
• Studii superioare;
• Experienta profesionala relevanta in activitatea de Custodie reprezinta un avantaj;
• Cunoasterea legislatiei pietei de capital, legislatiei bancare specifice in vigoare reprezinta un avantaj;
• Cunostinte de contabilitate;
• Cunostinte avansate de limba engleza;
• Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel,PowerPoint), baze de date, aplicatiile informatice specifice activitatilor
desfasurate, alte softuri specifice activitatii bancare;
• Gestioneaza pentru investitori operatiunile cu instrumente financiare si portofoliile de titluri;
• Efectueaza operatiunile de back-office specifice in termenele stabilite;
• Urmareste, verifica si interpreteaza corectitudinea operatiunilor specifice si semnaleaza posibilele erori;
• Opereaza si parametrizeaza in sistemul informatic specific activitatii;
• Realizeaza si transmite raportarile solicitate;
• Mentine, la nivel operational, legatura cu clientii si cu furnizorul sistemului informatic specific activitatii;
• Transmite documente informative (scrisori, notificari) cand acestea sunt necesare;
Contractul este pe o perioada determinata de 6 luni
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist Custodie Aplica fara CV | |
Junior System Expert Administrator BUCURESTI, | |
Administrator Credite Retail BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (33) |
Raporteaza eroarea la