Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Assistant Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.Vezi toate job-urile Assistant Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.08.2019 |
Remote work: | On-site |
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
- Studii superioare;
- Cunostinte economice generale;
- Operare calculator;
- Limbi straine: Engleza – nivel avansat;
- Orientare spre client;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Cooperare, lucru in echipa;
- Obisnuinta de a lucra intr-un mediu operativ;
- Organizare, atentie la detalii;
- Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;
- Orientare spre rezultat;
Realizeaza evidenta pentru corespondenta documentelor primite / trimise in interiorul entitatii si repartizarea acesteia in functie de decizia directorului;
- Primeste si transmite apelurile telefonice
- Redacteaza documentele (corespondenta, prezentari, etc) ce privesc problemele zilnice ale organizarii;
- Asigura organizarea eficienta a activitatii entitatii
- Planifica si administreaza necesarul de materiale consumabile pentru birou / rechizite, asigurand distribuirea catre personalul entitatii;
- Acorda asistenta la munca de birotica pentru personalul entitatii;
- Realizeaza formalitatile necesare pentru achitarea diverselor facturi;
- Claseaza documentele normative.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Manager Hybrid | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Bucuresti BUCURESTI, | |
Account Manager - Back Office BUCURESTI, Alt oras, | |
Vezi job-uri similare (51) |
Raporteaza eroarea la