CEO Assistant

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.08.2019
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare
    - Minim 2 ani experienta intr-o functie similara
    - Experienta in coordonarea unui departament administrativ reprezinta avantaj
    - Foarte bune cunostinte de limba engleza, atat vorbit, cat si scris
    - Bune cunostinte de operare PC: MS Office, Internet, Outlook
    - Capacitate de organizare, planificare si coordonare
    - Abilitati excelente de comunicare si relationare
    - Orientare spre identificarea de solutii si rezolvarea problemelor
    - Proactivitate si initiativa

    Responsabilitati

    Pentru unul dintre clientii nostri, important producator si distribuitor de mezeluri si produse din carne angajam CEO Assistant

    Rolul postului: Indeplinirea sarcinilor de secretariat si administrative pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitatii CEO. Organizarea activitatii administrative pentru toate spatiile sediului central al firmei, pentru asigurarea unor conditii optime de lucru ale celor care isi desfasoara activitatea in sediu, acoperind ariile de: curatenie, mentenanta, furnizori servicii, organizare de evenimente

    Responsabilitati:
    - Raspunde de organizarea tuturor detaliilor administrative pentru top managementul companiei
    - Gestioneaza si rezolva toate solicitarile venite din partea CEO
    - Aduce la zi si urmareste sarcinile delegate, astfel incat acestea sa fie procesate la timp
    - Pregateste agenda CEO, stabileste si confirma toate meetingurile interne si externe
    - Aranjeaza deplasarile cu ajutorul agentilor interni si externi (transport, cazare, alte servicii) pentru CEO & Board
    - Completeaza deconturi dupa deplasare
    - Efectueaza sarcini specifice de secretariat: preluare si gestionare apeluri telefonice si corespondenta, evidenta intrari/iesiri a documentelor din firma, rezervare sali de sedinte, achizitii produse de protcol/birotica/produse intretinere
    - Traduceri de documente din romana in engleza si invers
    - Ofera suport administrativ in procesul de integrare/acomodare a noilor angajati
    - Organizeaza diverse evenimente/activitati pentru anagajati (ex. petreceri de Craciun)
    - Supervizeaza/organizeaza activitatea personalului de curatenie
    - Identifica, centralizeaza solicitarile legate de diverse reparatii, ia legatura cu furnizorii si se asigura de rezolvarea lor
    - Organizeaza, la solicitarea membrilor Board diverse evenimente de tipul cine, reuniuni externe etc,
    - Indeplineste orice alte sarcini pentru suportul operational pentru membrii Board ai companiei, la solicitarea acestora, in limita atributiilor de serviciu
    - Pastreaza confidentialitatea absoluta a informatiilor la care are acces, indiferent de natura acestora.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu motivant
    - Tichete de masa
    - Asigurare medicala
    - Posibilitate de dezvoltare profesionala