Supply Chain Assistant - leasing contract

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Coca-Cola HBC România înseamnă o familie cu peste 1.500 de angajați, unită de un scop comun. Suntem o parte esențială a Coca-Cola HBC Group, cel mai mare îmbuteliator și partener al The Coca-Cola Company la nivel mondial. Misiunea noastră este de a aduce bucurie celor 595 de milioane de consumatori, grație unui portofoliu ce cuprinde peste 136 de branduri cu recunoaștere globală și locală, pentru momentele care contează cu adevărat, timp de 24 de ore pe zi, 7 zile din 7.

    Reprezentăm o echipă cu adevărat puternică și talentată, care obține rezultate superioare datorită succeselor și învățării, zi de zi.
    De peste 25 de ani, Coca Cola HBC România face ca excelența în operațiuni să fie un beneficiu pentru clienți, furnizori, consumatori și angajați.
    Avem convingerea că oamenii noștri sunt ingredientul secret al Coca-Cola HBC.

    Cerinte

    AI URMĂTOARELE INGREDIENTE SECRETE?
    - Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
    - Experiență într-o poziție similară (constituie un avantaj);
    - Cunoștințe avansate de operare în Excel, Power Point, Word, Access și Outlook;
    - Experiență de lucru în SAP (constituie avantaj);
    - Limba engleză – nivel avansat.
    - Bune abilități de lucru cu cifrele;
    - Foarte bună organizare și planificare;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Spirit de echipă.

    Responsabilitati

    RESPONSABILITĂȚILE-CHEIE
    - Te ocupi de organizarea întâlnirilor recurente de echipă: oferi suport logistic, centralizezi și distribui agenda si minuta; centralizezi statusul acțiunilor și înștiințezi managerul;
    - Asiguri buna organizare a întâlnirilor externe și oferi suport;
    - Întocmești rapoarte și prezentări necesare echipei de Supply Chain;
    - Centralizezi, prelucrezi și prezinti către Supply Chain Director toate informațiile și situațiile pe linie administrativa;
    - Întocmesti pontajul lunar pentru echipa de Supply Chain;
    - Urmarești, administrezi și cunoști calendarul managerului;
    - Facilitezi transmiterea de informații din partea managerului catre echipă;
    - Recepționezi, organizezi și sumarizezi corespondența poștală și contractele pentru manager;
    - Inițiezi comenzi în SAP conform cerințelor echipei și urmărești recepția acestora atât în sistem cât și fizic;
    - Asiguri comunicarea cu partenerii externi și oferi suport logistic;
    - Dezvolti cu usurinta relatia cu stakeholderii;
    - Cunoști și îti însușești politica de confidențialitate;
    - Centralizezi și urmărești anumite cheltuieli; oferi suport în integrarea sau optimizarea lor în buget;
    - Întocmești deconturile managerului conform politicii de de călătorie;
    - Asiguri suport logistic pentru deplasările efectuate de manager.

    Alte informatii

    CU CE COMPLETĂM NOI REȚETA
    - Oportunitatea de a lucra cu cele mai cunoscute branduri globale și locale
    - Dezvoltare profesională accelerată
    - Pachet salarial și beneficii competitive
    - Un mediu de lucru informal, creativ și dinamic
    - Program flexibil

    DESPRE NOUL TĂU ROL
    Ai șansa de a avea o influență majoră asupra modului în care ne dezvoltăm businessul și a felului în care binecunoscutele noastre băuturi ajung la clienţii şi consumatorii noştri. Vei avea parte de un mediu de lucru prietenos, cu colegi care te vor susține în depășirea provocărilor, astfel încât să obții rezultate pe care nici nu le credeai posibile. Nicio zi nu va semnăna cu alta. Vei fi provocat, vei fi incurajat și te vei dezvolta în permanenţă.