Forecasting & Scheduling Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Experienta in activitatea de Call Center minimum 3 ani, de preferat in activitatea de estimare si planificare a fortei de munca
    • Microsoft Office: Windows, Word, PowerPoint, Excel-nivel avansat
    • Studii superioare
    • Abilitati foarte bune de comunicare (scrisa si verbala in romana si engleza), de prezentare si structurare a informatiilor
    • Abilitatea de a gandi atat logic cat si creativ
    • Abilitati analitice si de sinteza
    • Orientare catre detalii si solutii
    • Abilitati foarte bune de organizare
    • Orientare catre client si capacitate de a chestiona status qvo-ul
    • Flexibilitate si initiativa
    • Abilitati interpersonale, spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Asigura parametrizarea aplicatiei de Workforce Management (administreaza grupurile de agenti in functie de senioritate, verifica si modifica regulile de rotatie si constrangerile din aplicatie, asigura importul de date istorice inainte de fiecare generare a programului de lucru in vederea unei alocari eficiente). Comunica permanent cu echipa de suport in vederea rezolvarii si diminuarii erorilor si gasirii de solutii de eficientizare.
    • Asigura realizarea si verificarea raportului de pontaj pentru Contact Center, precum si furnizarea acestuia in timp util catre departamentul de Resurse Umane.
    • Realizeaza si furnizeaza rapoarte privind performanta si productivitatea consultantilor (managementul timpului de lucru, gestionarea volumelor). Identifica oportunitati de imbunatatire si propune planuri de actiune.
    • Realizeaza si furnizeaza rapoarte privind performanta activititatii din Contact Center (indicatori de performanta, analize comparative, trenduri, prezentari Dashboard)
    • Realizeaza si furnizeaza rapoarte specifice la solicitarea superiorului