Technical Customer Support - Auto

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SIXT Group Romania active.


Vezi toate job-urile Technical Customer Support - Auto active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: SIXT Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 03.12.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    SIXT Group Romania este prima companie de leasing operațional din Romania și una de top care oferă servicii de Rent a Car și de Leasing Operațional pe piața autohtonă. SIXT Group Romania este unic prin sistemul "One-Stop Shop" și prin conceptul "Always Yes". SIXT Group Romania este lider de piață în activitățile sale ca rezultat direct al concentrării pe furnizarea de servicii de cea mai bună calitate, flexibilitate, soluții personalizate și parteneriat cu clienții și părțile interesate.

    Cerinte

    APTITUDINI NECESARE OCUPARII POSTULUI:
    • Experienta de minim 1 an pe un post similar
    • Cunostinte tehnice
    • Limba engleza nivel avansat
    • Cunostinte operare PC, in special pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)

    CALITATI PERSONALE:
    • Ascultare activa
    • Orientare catre client
    • Persoana deschisa, comunicativa
    • Simt organizatoric deosebit
    • Spirit de initiativa
    • Capacitatea de lucru in echipa

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI:
     Programeaza clientii in service pe baza cererilor acestora (revizie, reparatie, verificare) si completeaza toate infomatiile necesare in sistem
     Completeaza registrul de programari cu toate informatiile necesare (motivul programarii in service, date autoturism sau date client – dupa caz)
     Ofera suportul necesar clientilor in vederea deschiderii dosarului de dauna – transmite raport de accident, solicita imputernicire deschidere dosar dauna de la departamentul asigurari, transmite informatiile necesare catre client,
     Programeaza autoturismele in service pentru reparatie dauna, conform nota de constatare primita
     Contacteaza potentialii clientii care transmit cereri on-line pentru oferte de pret
     Raspunde potentialilor clienti la cererile transmise de catre acestia telefonic (call-in)
     Ofera potentialilor clienti toate informatiile necesare cu privire la achizitia auto nou sau SH, trade in, buy-back
     Introduce rezervarile de rent a car in sistem
     Contacteaza clientii pentru compeltarea chestionarelor de satisfactie – in functie de specificatiile departamentului de marketing: 48 de ore de la iesire auto din service, 7 zile de la livarea autoturismului nou, 9 luni de la livrarea autoturismului nou.

    Alte informatii

    Oferta + Beneficii:
    - Salariu de baza
    - Bonus lunar
    - Bonuri de masa
    - Pranzul asigurat
    - Zile de concediu de odihna acordate in functie de vechime in munca
    - Asigurare medicala
    - Program wellbeing

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (367)