Business Performance Analyst

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Ești o persoană riguroasă, cu spirit analitic și capacitate de sinteză? Iți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor? Ești ghidat de întrebările:«cine? », «ce?», «unde?», «când?», «de ce?» și «cum?»?



    Dacă răspunsul tău este «DA», atunci te invităm să te alături departamentului nostru de Business Performance.



    Ești candidatul perfect /ideal pentru noi dacă deții:



    Experiență relevantă de cel puțin 2-3 ani în domeniul economic/financiar/analiză (reprezintă un avantaj experiența în consultanță de tip ‘advisory’ sau analiză financiară);
    Cunostinṭe de limbă engleză la nivel mediu (minim B2), cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    Cunostinṭe de utilizare Excel (Funcții și Pivot Tables la nivel mediu);
    Bune abilități de comunicare și de prezentare;
    Capacitate de organizare și prioritizare;
    Capacitate de învățare rapidă;
    Capacitate de adaptare la un mediu internațional dinamic și întreprinzător.

    Responsabilitati

    Activitățile principale prin care vei dezvoltă, actualiza și alinea nevoile noastre de business sunt:



    Definirea instrumentelor de control și a indicatoriilor de performanță individuală cu scopul final de a monitoriza evoluția activității și a anticipării eventualelor neconcordanțe;
    Sesizarea și alertarea managementului și/sau comitetului operațional aferent asupra unor potențiale disfuncționalități la nivelul proiectelor analizate;
    Realizarea de studii/analize și sintetizarea informațiilor în vederea susținerii responsabililor operaționali/managementului în luarea deciziilor;
    Asistarea comitetelor operaționale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
    Monitorizarea acțiunilor puse în aplicare și măsurarea impactului acestora asupra activității și/sau societății.

    Alte informatii

    Ce oferim:


    Home office;
    Orar flexibil;
    Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activități sportive, asigurări medicale, seven cards etc;
    Acces la școală internațională de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau internațional (Franța, Polonia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Ucraina);
    Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes.