Business Performance Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Performance Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Esti o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sinteza? Iti place sa lucrezi cu cifre si acorzi atentie detaliilor? Esti ghidat de întrebarile:«cine? », «ce?», «unde?», «când?», «de ce?» si «cum?»?


    Daca raspunsul tau este «DA», atunci te invitam sa te alaturi departamentului nostru de Business Performance.


    Esti candidatul perfect /ideal pentru noi daca detii:


    Experienta relevanta de cel putin 2-3 ani în domeniul economic/financiar/analiza (reprezinta un avantaj experienta în consultanta de tip ‘advisory’ sau analiza financiara);
    Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (minim B2), cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    Cunostinte de utilizare Excel (Functii si Pivot Tables la nivel mediu);
    Bune abilitati de comunicare si de prezentare;
    Capacitate de organizare si prioritizare;
    Capacitate de învatare rapida;
    Capacitate de adaptare la un mediu international dinamic si întreprinzator.

    Responsabilitati

    Activitatile principale prin care vei dezvolta, actualiza si alinea nevoile noastre de business sunt:


    Definirea instrumentelor de control si a indicatoriilor de performanta individuala cu scopul final de a monitoriza evolutia activitatii si a anticiparii eventualelor neconcordante;
    Sesizarea si alertarea managementului si/sau comitetului operational aferent asupra unor potentiale disfunctionalitati la nivelul proiectelor analizate;
    Realizarea de studii/analize si sintetizarea informatiilor în vederea sustinerii responsabililor operationali/managementului în luarea deciziilor;
    Asistarea comitetelor operationale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
    Monitorizarea actiunilor puse în aplicare si masurarea impactului acestora asupra activitatii si/sau societatii.

    Alte informatii

    Ce oferim:


    Home office;
    Orar flexibil;
    Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc;
    Acces la ?coal? interna?ional? de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau interna?ional (Fran?a, Polonia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Ucraina);
    Integrarea într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? deschis?, dinamic? ?i de succes.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (215)