Business Performance Analyst

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Business Performance Analyst active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie specializată în oferirea de servicii B2B, acoperind o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: Comercial, Financiar-Contabil, Resurse Umane, Logistică și Transport, Support și Dezvoltare IT. 

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Esti o persoana riguroasa, cu spirit analitic si capacitate de sinteza? Iti place sa lucrezi cu cifre si acorzi atentie detaliilor? Esti ghidat de întrebarile:«cine? », «ce?», «unde?», «când?», «de ce?» si «cum?»?


    Daca raspunsul tau este «DA», atunci te invitam sa te alaturi departamentului nostru de Business Performance.


    Esti candidatul perfect /ideal pentru noi daca detii:


    Experienta relevanta de cel putin 2-3 ani în domeniul economic/financiar/analiza (reprezinta un avantaj experienta în consultanta de tip ‘advisory’ sau analiza financiara);
    Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (minim B2), cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    Cunostinte de utilizare Excel (Functii si Pivot Tables la nivel mediu);
    Bune abilitati de comunicare si de prezentare;
    Capacitate de organizare si prioritizare;
    Capacitate de învatare rapida;
    Capacitate de adaptare la un mediu international dinamic si întreprinzator.

    Responsabilitati

    Activitatile principale prin care vei dezvolta, actualiza si alinea nevoile noastre de business sunt:


    Definirea instrumentelor de control si a indicatoriilor de performanta individuala cu scopul final de a monitoriza evolutia activitatii si a anticiparii eventualelor neconcordante;
    Sesizarea si alertarea managementului si/sau comitetului operational aferent asupra unor potentiale disfunctionalitati la nivelul proiectelor analizate;
    Realizarea de studii/analize si sintetizarea informatiilor în vederea sustinerii responsabililor operationali/managementului în luarea deciziilor;
    Asistarea comitetelor operationale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale;
    Monitorizarea actiunilor puse în aplicare si masurarea impactului acestora asupra activitatii si/sau societatii.

    Alte informatii

    Ce oferim:


    Home office;
    Orar flexibil;
    Benefit - platforma online pentru beneficii – reduceri magazine, activit??i sportive, asigur?ri medicale, seven cards etc;
    Acces la ?coal? interna?ional? de formare a companiei + training-uri/cursuri externe;
    Implicare în proiecte transversale, la nivel local sau interna?ional (Fran?a, Polonia, Tunisia, Bulgaria, Moldova, Ucraina);
    Integrarea într-un mediu profesionist, al?turi de o echip? deschis?, dinamic? ?i de succes.