Retail Loan Processing Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.10.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Studii universitare (preferabil studii economice sau juridice)
    • Minimum 1 an experienta in banca sau in activitatile de operatiuni
    • Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza
    • Cunostinte operare PC.
    • Aptitudini de relationare si comunicare;
    • Spirit de echipa;
    • Orientare catre detalii si capacitate de lucru sub stres

    Responsabilitati

    • Inregistrarea corecta si completa a tuturor operatiunilor legate de produsele de creditare destinate clientilor retail si administrarea corspunzatoare portofoliului existent in sistemul informatic
    • Raspunde prompt solicitarilor clientilor interni in ceea ce priveste activitatea de creditare si repezentarea creditelor in sistem.
    • Prioritizeaza corespunzator propriile activitati pentru a finaliza in timp util activitatile zilnica.
    • Urmareste rapoartele de Data Quality alocate si va escalada orice problema intalnita pentru a o solutiona.
    • Asigura suport in procesul de inchidere de luna
    • Responsabil pentru desfasurarea unei activitati cat mai eficiente, pentru furnizarea in timp a informatiilor solicitate, conformarea cu legile si reglementarile aplicabile, precum si cu politicile si procedurile interne.
    • Aduce clarificari continutului procedurilor de lucru, daca este cazul, pentru colegii din unitatile bancii, prin consultare cu superiorul direct;
    • Indeplineste sarcinile transmise de superiorul direct si indatorarile ce rezulta din normele si procedurile interne in vigoare
    • Asigura si garanteaza confidentialitatea informatiilor privind clientii bancii, tranzactiile acestora, normele si procedurile interne, precum si a informatiilor de resurse umane proprii sau ale altor angajati ai bancii
    • Asigura indeplinirea oricaror alte sarcini cerute de lege si/sau alocate de Conducerea bancii, superiorul ierarhic sau functional
    • Respectarea dispozitiilor legale generale, a regulamentelor BNR si a tuturor regulamentelor interne, procedurilor si politicilor Bancii;