ICT Applications Administrator - Support Level 2

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    • Absolvent al unei facultati cu profil analitic
    • Cunostinte minime : OS (Win, Linux), Data Bases (SQL, Oracle), limbaj SQL/Oracle
    • Cunostinte considerate un plus : AS400, MQ
    • Limba engleză (fluent atât în scris cât şi verbal)
    • Experienţă în comunicarea cu utilizatorii proveniţi din medii diferite
    • Abilitatea de a lua decizii prin analiza riscurilor, implicatiilor, prioritatilor,constrangerilor tehnice si de timp
    • Iniţiativă, Responsabilitate, Răbdare
    • Creativitate
    • Spirit de echipă
    • Deschis la sugestii
    • Capacitatea de a lucra sub presiune
    • Orientare catre client, solutie si rezultat
    • Orientare catre rezolvarea problemelor
    • Proactivitate
    • Orientat inspre dezvotare si invatare de cunostinte/ abilitati noi
    • Disponibilitatea de a invata noi tehnologii la locul de munca

    Responsabilitati

    • Administrării tuturor aplicatiilor ce sustin business-ul financiar, care intra in responsabilitatea echipei App Admin – Level 2 support (ex. CAK, EzY, APT, ACE, etc ) asigurind o buna functionare a acestora
    • Acumularea si aprofundarea cunostintelor (arhitectura, meniurile si functionalitatile aferente, fluxuri de business, instrumente de monitorizare/administrare) aferente aplicatiei bancare de baza (CORE02) si a aplicatiilor considerate critice din punct de vedere al continuitatii afacerii, pentru a putea asigura functionarea corecta a acestora.
    • Administrarea incidentelor si a erorilor ce survin în aplicaţii (investigarea, testare si mentinerea relatiei cu furnizorul pe tot parcursul procesului),împreună cu utilizatorii, dacă acest lucru este necesar.
    • Identificarea si propunerea de soluţii de corectie pentru problemele care apar în aplicaţiile bancare.
    • Testarea împreună cu departamentele de business responsabile a modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiilor bancare.
    • Oferire suport remote provider-ilor externi, in cazul in care se solicita acest lucru, cu monitorizarea conexiunii.
    • Colaborarea cu toate echipele din departamentul IT pentru rezolvarea eventualelor incidente si a erorilor din mediile de productie
    • Monitorizeaza aplicatiile administrate in perioada de post go-live din perspectiva impactului promovarilor asupra functionarii si a performantelor, cu raportarea erorilor catre departamentele IT responsabile pentru rezolvarea lor.
    • Asigura modificarea datelor bulk in CORE la cererea departamentelor de business, folosind numai tool-urile puse la dispozitie de UBIS si/sau dezvoltate local, cu respectarea peocedurilor de lucru ale bancii
    • Administrării tuturor aplicatiilor ce sustin business-ul financiar, care intra in responsabilitatea echipei App Admin – Level 2 support (ex. CAK, EzY, APT, ACE, etc ) asigurind o buna functionare a acestora
    • Acumularea si aprofundarea cunostintelor (arhitectura, meniurile si functionalitatile aferente, fluxuri de business, instrumente de monitorizare/administrare) aferente aplicatiei bancare de baza si a aplicatiilor considerate critice din punct de vedere al continuitatii afacerii, pentru a putea asigura functionarea corecta a acestora.
    • Administrarea incidentelor si a erorilor ce survin în aplicaţii (investigarea, testare si mentinerea relatiei cu furnizorul pe tot parcursul procesului),împreună cu utilizatorii, dacă acest lucru este necesar.
    • Identificarea si propunerea de soluţii de corectie pentru problemele care apar în aplicaţiile bancare.
    • Testarea împreună cu departamentele de business responsabile a modificărilor sau îmbunătăţirilor pregătite de furnizorul aplicaţiilor bancare.
    • Oferire suport remote provider-ilor externi, in cazul in care se solicita acest lucru, cu monitorizarea conexiunii.
    • Colaborarea cu toate echipele din departamentul IT pentru rezolvarea eventualelor incidente si a erorilor din mediile de productie
    • Monitorizeaza aplicatiile administrate in perioada de post go-live din perspectiva impactului promovarilor asupra functionarii si a performantelor, cu raportarea erorilor catre departamentele IT responsabile pentru rezolvarea lor.