Procesator date logistica (Contract temporar - 8 luni)

Angajator: Cargill
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    CAREERS AT CARGILL
    Working at Cargill is an opportunity to thrive—a place to develop your career to the fullest while engaging in meaningful work that makes a positive impact around the globe. You will be proud to work for a company with a strong history of ethics and a purpose of nourishing people. We offer a diverse, supportive environment where you will grow personally and professionally as you learn from some of the most talented people in your field. With 150 years of experience Cargill provides food, agriculture, financial and industrial products and services to the world. We have 150,000 employees in 70 countries who are committed to feeding the world in a responsible way, reducing environmental impact and improving the communities where we live and work. Learn more at www.cargill.com

    Cerinte

    • Studii superioare, de preferință în domeniul economic/logistic/comercial sau în domeniul conex;
    • Experiență de lucru de minim 6 luni;
    • Experiență de lucru anterioara cu un sistem ERP, preferabil SAP;
    • Bune cunoștințe de utilizare MS Office;
    • Cunoștințe financiare / fiscale;
    • Acuratețe in procesarea datelor si atenție la detalii;
    • Adaptabilitate și buna capacitatea de gestionare a stress-ului;
    • Cunoștințele de limba Engleza constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Introducerea corecta si completa a datelor in SAP privind mișcările mărfurilor după verificările și controalele necesare, asigurând exactitatea zilnică a inventarului și a poziției contractuale
    • Monitorizarea și gestionarea aplicarii tuturor contractelor de marfa și revizuirea/urmărirea zilnică a aplicațiilor eșuate și provizorii;
    • Decontarea, în timp util și cu acuratețe, a tuturor contractelor de mărfuri expediate;
    • Validarea și inregistrarea in sistem a facturilor de bunuri de cumpărare primite;
    • Emiterea și expedierea facturilor de vânzări de mărfuri către clienți în timp util și cu precizie;
    • Creează rapoarte de rutină referitoare la executarea contractelor de mărfuri.