Order Entry Responsible (Temporary)

Angajator: Bergenbier S.A.
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 18.07.2019

    Scopul tau principal va fi:

    Colectarea, verificarea, prelucrarea si inregistrarea la nivel centralizat, in sistemul SAP, a comenzilor primite de la clientii Key Account (KA). Comunicarea cu clientii KA si departamentul comercial.

    Vei putea sa:

    • Iei decizii rapid, folosindu-si abilitatile analitice;
    • Rezolvi diverse situatii.

    Vei contribui prin:

    • Colectarea si procesarea comenzilor primite de la clientii Key Account (KA);
    • Procesarea si transmiterea comenzilor catre Centrele de Distributie primara si secundara pentru a fi livrate;
    • Comunicarea cu clientii KA si cu departamentul comercial KA pe probleme legate de comenzi, livrare, disponibilitate produse, aprobari specifice, etc.;
    • Procesarea comenzilor in SAP;
    • Administarea bazei de date – clienti KA si articole;
    • Asigura comunicarea cu furnizorul de servicii logistice (distributie secundara) pe probleme legate de comenzi KA si solicitari ridicare ambalaje;
    • Monitorizare Service Level cu clientii KA si alti KPI specifici;

    Daca te regasesti in cele de mai jos, vrem sa auzim mai multe depsre tine!

    • Absolvent studii superioare
    • Minim 1 an experienta in Customer Service/Call Center
    • Experienta lucru in Excel (obligatoriu), SAP - avantaj
    • Abilitati excelente de comunicare, persuasiune si influentare
    • Abilitati de analiza, rezolvare problem si i luare de decizii
    • Gestionarea cerintelor multiple, planificare si prioritizare
    • Orientare catre client si rezultate
    • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat

    Ne-ar placea sa:

    • Sa fi proactiv si orientat catre crestere continua!
    • Sa fi independent dar si un coechipier adevarat!

    Contract perioada determinata pana la 2 ani