Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Order Entry Responsible (Temporary)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bergenbier S.A. active.Vezi toate job-urile Order Entry Responsible (Temporary) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bergenbier S.A. |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Scopul tau principal va fi:
Colectarea, verificarea, prelucrarea si inregistrarea la nivel centralizat, in sistemul SAP, a comenzilor primite de la clientii Key Account (KA). Comunicarea cu clientii KA si departamentul comercial.
Vei putea sa:
- Iei decizii rapid, folosindu-si abilitatile analitice;
- Rezolvi diverse situatii.
Vei contribui prin:
- Colectarea si procesarea comenzilor primite de la clientii Key Account (KA);
- Procesarea si transmiterea comenzilor catre Centrele de Distributie primara si secundara pentru a fi livrate;
- Comunicarea cu clientii KA si cu departamentul comercial KA pe probleme legate de comenzi, livrare, disponibilitate produse, aprobari specifice, etc.;
- Procesarea comenzilor in SAP;
- Administarea bazei de date – clienti KA si articole;
- Asigura comunicarea cu furnizorul de servicii logistice (distributie secundara) pe probleme legate de comenzi KA si solicitari ridicare ambalaje;
- Monitorizare Service Level cu clientii KA si alti KPI specifici;
Daca te regasesti in cele de mai jos, vrem sa auzim mai multe depsre tine!
- Absolvent studii superioare
- Minim 1 an experienta in Customer Service/Call Center
- Experienta lucru in Excel (obligatoriu), SAP - avantaj
- Abilitati excelente de comunicare, persuasiune si influentare
- Abilitati de analiza, rezolvare problem si i luare de decizii
- Gestionarea cerintelor multiple, planificare si prioritizare
- Orientare catre client si rezultate
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu/avansat
Ne-ar placea sa:
- Sa fi proactiv si orientat catre crestere continua!
- Sa fi independent dar si un coechipier adevarat!
Contract perioada determinata pana la 2 ani
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Order Management Specialist Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid |
Raporteaza eroarea la