Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Treasury & Securities Services Officer
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile UniCredit Bank active.Vezi toate job-urile Treasury & Securities Services Officer active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | UniCredit Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.08.2019 |
Remote work: | On-site |
In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Cerinte
• Diploma universitara – studii economice;
• Minimum 3 ani experienta in banca sau in activitatile de operatiuni
• Cunoasterea legislatiei si normelor BNR aferente operatiunilor de trezorerie
• O buna cunoastere a produselor de Trezorerie si a activitatii pietei de capital;O certificare si/sau atestare profesionala, constituie un plus – certificare Regis, Safir, ASIF;
• Integritate morala si profesionala
• Abilitati de comunicare in limba engleza (vorbit si scris)
• Capacitate de lucru sub stres, atentie la detalii
• Gandire analitica
• Efectueaza activitatile necesare procesarii produselor FX, MM, titluri de stat, transferuri Nostro, tranzactii Loro, transferuri cash, operatiuni cu derivative financiare, linii de finantare, operatiuni cu fonduri de investitii, platile aferente, inclusiv a corespondentei necesare investigatiilor aferente in vederea clarificarii erorilor, detaliilor lipsa etc.
• Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare.
• Asigura acuratetea si corectitudinea tranzactiilor folosind confirmarile trimise/primite.
• Efectueaza deschiderea conturilor clientilor bancari, conturilor aferente inregistrarii tranzactiilor FX si MM, inclusiv actualizarea codurilor OLAV in sistemul informatic al bancii.
• Actualizeaza lunar (sfarsitul lunii) in sistemul informatic al bancii a ratelor de schimb BNR.
• Actualizeaza zilnic in sistemele informatice ratele BNR si punctele forward.
• Asigura reconcilierea zilnica a tranzactiilor procesate in cadrul Treasury & Security Services Unit, inclusiv prin inregistrarea in conturile de suspense a tranzactiilor neprocesate de contrapartide, bancile corespondente etc.
• Sa inregistreze descoperitul de cont curent in conturile Nostro.
• Asigura pregatirea profesionala pentru noii angajati sau cei existenti din departament, alte departamente in vederea dezvoltarii cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora aferente zonei de operatiuni-plati (in cazul in care se impune).
• Asigura prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii;
• Isi exprima ideile cu privire la imbunatatirea proceselor si sistemului de calitate, transmitandu-se superiorului direct/responsabilului direct.
• Participa la elaborarea si imbunatatirea permanenta a procedurilor interne, instructiunilor de lucru si a manualelor aplicabile zonei Operatiuni.
• Responsabilitatile titularului acestei pozitii sunt completate de proceduri si reglementari interne. Titularul postului este responsabil de cunoasterea procedurilor in vigoare si a actualizarii acestora.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
RETAIL BANKING OFFICER - BUCURESTI Aplica fara CV | |
Treasury Back Office Specialist! Aplica fara CV | |
Junior Legal Advisor - Full Time Hybrid | |
Vezi job-uri similare (45) |
Raporteaza eroarea la