Front Desk Officer Agribusiness

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer Agribusiness active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    Adecco Romania este in cautarea unui Front Desk Officer pentru unul dintre clientii sai, o multinationala din domeniul agribusiness cu headquarterul in America.

    Daca esti inca la inceput de cariera si esti inca la primele tale joburi, astept cv-ul tau aici!

    Candidata ideala:

     Preferabil 2 ani experienta intr-o pozitie asemanatoare la un singur anagajator;
     Preferabil absolventa de agronomie sau agricultura;
     Cunostinte limba engleza – nivel mediu spre avansat;
     Cunostinte operare PC (sistemul de operare Windows 2000/XP, pachetul de programe Microsoft Office);
     Proactivitate, dornica sa promoveze in cariera;
     Asumarea responsabilitatilor;

    Responsabilitati

    Activitati:
     Responsabila de toate task-urile ce tin de receptie si protocol;
     Ofera suport departamentului financiar contabil si departamentului de marketing;
     Asigura suport colegilor si partenerilor din strainatate;
     La cerere, pregatirea anumitor situatii din partea managementul companiei;

    Oferta:

     Pachet salarial atragator - peste nivelul pietei;
     Abonament medical, tichete de masa, tichete cadou de Craciun;
     Training-uri;
     Oportunitati de promovare in cadrul companiei;
     Mediu stabil, prietenos si placut;

    Alte informatii

    Nivelul de senioritate: Junior spre Middle;
    Industria: Agribusiness;
    Employment Type: Full-time; contract pe perioada nedeterminata;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)