Asistent Manager

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

    Cerinte

    Cunostinte operare PC (Word, Excel)
    Limba engleza scris/vorbit
    Atentie distributive
    Atentie la detalii
    Proactivitate
    Spirit de echipa, atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    Coordonează / centralizeaza documentele contabile primite în firmă: facturi de intrări marfa/materiale/servicii, bonuri fiscale, deconturi
    Activitati caracteristice muncii de secretariat (preluarea, pregatirea si expedierea de corespondenta, aprovizionare produse birotica, etc.)
    Actualizarea situatiilor verificarilor tehnice ale vehiculelor si centralizarea lor intr-o baza de date accesibila si utilizabila la orice ora
    Actualizarea situatiilor soferilor (expirare vizita medicala, aviz psihologic, diverse carduri, atestate profesionale, alte documente profesionale) actualizarea dosarelor de personal cu documentele aditionale conform legii in vigoare
    Organizarea dosarelor de firma
    Alte sarcini administrative similare / de contabilitate primara solicitate de catre superiori
    Printarea pontajelor si a actelor necesare calcularii salariilor;
    Adeverinte salariati
    Activitati minime de contabilitate primara