Helpdesk with German (from 9 to 17)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EBC active.


Vezi toate job-urile Helpdesk with German (from 9 to 17) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.ro

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.11.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    We are recruiting for one of our customers, a designer of in-store consumer experience through audio, visual, interactive, voice and advertising solutions, a Help Desk Representative with German.

    SKILLS AND EXPERIENCE

    • German – advanced level, both written and spoken;
    • English – proficient level;
    • Very good computer skills, excellent knowledge of MS Office applications;
    • Responsible, well organized, extremely thorough, analytical and logical person
    • Excellent team player as well as independent worker, cross-cultural communication skills are a plus.

    Responsabilitati

    JOB REQUIREMENTS

    • Take in charge new incidents from clients (inbound calls, emails), transform them into the ticketing system and then provide support following troubleshooting procedures and using specific internal applications;
    • Follow up on the incidents where necessary (call back the clients, communicate with the internal departments on escalated technical issues)
    • Provide the clients with information regarding the status of their incidents;
    • Report technical problems following specific procedures, when they are too complicated to resolve on spot.

    Alte informatii

    Offer:

    • Very competitive salary and benefits
    • Fix schedule
    • Bonuses

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (104)