Economist junior

Angajator: EBC
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 17.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali. La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

    Nu uita: Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.

    Cerinte

    Recrutam pentru unul din clienții noștri, companie ce activează in domeniul gazelor naturale, 1 Economist pentru sediul din București.

    Scopul principal al postului: Examineaza, analizeaza, interpreteaza, inregistreaza si gestioneaza datele si documentele comerciale. Își coordonează propria munca cu cea a colegilor din cadrul departamentului comercial.

    Cerinte:

    * Studii economice superioare;
    * Experienta 1 an pe un post similar
    * Cunoasterea legislatiei economice în vigoare;
    * Capacitate de cooperare, mod de lucru sistematic, capacitate de organizare, credibilitate;
    * Competențe de utilizare a programelor de contabilitate si operare PC (Windows, Word, Excel, Power point, program specific firmei);
    * Buna gandire conceptuala si analitica, capacitate de sinteza;
    * Bune abilitati de planificare;

    Responsabilitati

    * Întocmirea si transmiterea ofertelor de servicii/lucrări potentialilor clienti;
    * Redacteaza, urmareste, arhivează diverse tipuri de contracte;
    * Inregistreaza contractele cu detaliile aferente în baza de date și a modificarilor acestora, atunci cand este cazul;
    * Actualizare în programul de lucru a datelor clienților (adrese, mail, date de identificare, etc.);
    * Emiterea, transmiterea și arhivarea, dupa caz, de facturi clientilor;
    * Redacteaza, inregistreaza, transmite adresele de răspuns la sesizările/solicitările clienților sau direcționarea lor către departamentul care se ocupă de răspuns (în funcție de subiect), conform procedurilor interne;
    * Întocmește dosarele pentru clienți debitori și le înaintează către Departamentul Juridic;
    * Tine evidenta,urmărește dosarele înaintate către Departamentul Juridic si oferă suport privind confirmările de plăți,calcul penalitatilor,documentele solicitate ulterior predarii dosarului;
    * Oferă relații telefonice clienților care solicita informații cu privire la casierii, mod de plata, facturare, preluare contracte, etc

    Alte informatii

    Oferta:

    * Salariu atractiv
    * Pachet bun de beneficii
    * Contract pe perioada nedeterminata