Inginer service

Angajator: Karcher Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 23.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Are you a true KARCHER type? Be the difference that supports us. Because extraordinary tasks call for extraordinary people.

    Cerinte

    • Experienta reparatii echipamente industriale ( experienta in reparatii echipamente municipale reprezinta avantaj)
    • Experienta minim 2 ani intr-un post similar
    • Disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu, 80% din timpul de lucru
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu
    • Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
    • Permis conducere:cat B


    Competente

    • Competente tehnice
    • Abilitatea de a lucra cu cifre
    • Capacitatea de a vedea in spatiu, de a citi date tehnice
    • Focusat pe client
    • Focusat pe rezultat

    Responsabilitati

    • Realizeaza activitati de service /reparatii /mentenanta in atelierul Karcher si la sediul clinetilor pentru echipamentele din portofoliul companiei.
    • Testeaza, monteaza si pune in functiune echipamente sortiment Comercial, Profesional si Industrial
    • Instruieste personalul utilizator
    • Monitorizeaza si efectueaza revizii tehnice periodica
    • Gestiune si Intretinere Piese, Scule si Echipamente din dotarea proprie
    • Indeplinirea planului de vanzari si reparatii
    • Asigura suportul tehnic clientilor, utilizatorilor echipamentelor;
    • Urmareste derularea contractelor de service;
    • Mentine si dezvolta relatia cu clientii existenti;
    • Revizia si repararea echipamentelor achizitionate de catre terti;
    • Asigura instruirea la sediul clientilor a personalului utilizator al echipamentelor cu privire la modul de functionare al acetora;
    • Se implica in cresterea gradului de satisfactie al clientilor.
    • Intocmeste documentele specifice activitatii desfasurate, respectiv: certificat de garantie, fise de instruire a personalului de intretinere a beneficiarului sau a beneficiarului insusi, procese verbale de constatare la reparatie/interventia service, comenzi pentru piesele de schimb;
    • Intocmeste ofertele de pret ale lucrarilor de revizii/reparatii solicitate de catre beneficiari, precum si cantitatile de materiale necesare;