Asistent Suport Vanzari - operare SAP

Angajator: Karcher Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Are you a true KARCHER type? Be the difference that supports us. Because extraordinary tasks call for extraordinary people.

    Cerinte

    • Experienta in domeniul: Relatii Clienti si suport vanzari de minim 3 ani
    • Experienta pe un post similar: 1an
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu
    • Cunostinte solide PC (Office: Word, Excel, Powerpoint, Outlook).
    • Cunostinte solide SAP - obligatoriu
    • Cunostinte reglementari legale privind fluxul de documente achizitie-livrare marfuri.
    • Bune abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza
    • Initiativa, orientare catre lucrul cu cifre
    • Focus pe obiective si rezultate, spirit analitic, obiectivitate

    Competente

    • Competente de operare in SAP
    • Abilitatea de a lucra cu cifre
    • Capacitatea de a relationa cu clientii
    • Focusat pe client
    • Focusat pe rezultat

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale: Facturare si suport pentru departamentul de vanzari

    • Rezolva probleme de diferente livrari sau retururi
    • Urmareste comenzile in SAP inclusiv Deblocare comenzi clienti:
    • Verifica platile si liniile de credit ale clientilor daca este cazul si se incadreaza in limitele setate.
    • Verifica dupa fiecare incarcare a comenzilor tranzactiile de verificare in SAP.
    • Intocmeste si gestioneaza contractele de vanzare clienti finali,
    • Intocmeste comenzi, credit note, proforme, facturi, facturi de bonus
    • Urmareste respectarea conditii inclusiv in derularea contractelor cu tertii
    • Urmareste incasarile facturilor emise
    • Incarca si efectueaza modificari in SAP la /Conditii/date Clienti
    • Efectueaza tranzactiile de verificare in SAP
    • Inregistrare bonus in Sap
    • Verifica ofertele intocmite de reprezentantii de vanzari (preturi, etc.)
    • La facturare informare periodic clientul asupra soldului (sume platite in plus sau neachitate rest de plata)
    • Gestioneaza documentatia pentru licitatii