Stock Controller - Cluj / Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Stock Controller - Cluj / Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 26.08.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    • experienta minim 2 ani pe o pozitie similara;
    • cunostinte de limba engleza;
    • cunostinte MS Office;
    • cunostinte despre receptii, transferuri, livrari;
    • bune abilitati de comunicare/negociere;
    • abilitati de organizare, planificare si prioritizare;

    Responsabilitati

    • Mentinerea corecta a inregistrarilor referitoare la stocuri;
    • Supervizarea inregistrarilor din sistemele informatice si asigurarea corelatiei cu miscarile fizice de stoc din depozit;
    • Listarea rapoartelor de tranzactii stoc, analizarea si compararea datelor, identificarea diferentelor;
    • Reconcilierea datelor, corectii in conformitate cu procedurile de lucru
    • Raportarea neconformitatilor;
    • Verificari de date in sistem;
    • Colaboreaza cu alte departamente din cadrul companiei si/sau colegii de la companii terte implicate in activitatile curente;
    • Identificarea surselor de eroare si propunerea de solutii pentru eliminarea acestora;
    • Efectuarea analizei rezultatelor de inventar (istoric rezultate inventare succesive pentru acelasi depozit, comparatii rezultate intre depozite, identificarea diferentelor, reconcilierea datelor, efectuarea de corectii in conformitate cu procedurile de lucru).

    Alte informatii

    Program de lucru: L-V (08:30-17:00)
    Pachet salarial: salariu atractiv, tichete de masa, asigurare medicala, pensie privata, asigurare transport

    Mai multe informatii la:
    0758103467 - Cluj
    0758258392 - Bucuresti

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr/

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (76)