Administrative Officer - temporary 18 months

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ING Bank Romania active.


Vezi toate job-urile Administrative Officer - temporary 18 months active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ING Bank Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ING Bank Romania is part of ING Group, a global international financial institution, which offers banking services to over 38.4 million individual customers, companies or institutions in over 40 countries.
    Founded in 1994, ING Bank Romania is the fourth bank in the top 10 local banks, according to assets, and the only bank with organic growth, without acquisitions of customer portfolios or other banks. ING Bank Romania is a universal bank with over 1.7 million customers in three business segments: individuals (retail), SMEs and Mid-Corporate companies and Wholesale Banking.
    ING's mission is to empower people to stay a step ahead in life and in business.

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Studii superioare: absolvent facultate profil economic
    Experienta: cel putin un an intr-o pozitie similara
    Cunostinte de calculator: Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
    Limba engleza –nivel mediu;
    Maturitate profesionala, flexibilitate, orentare spre solutionarea problemelor.
    Abilitati de comunicare si relationare ; team-player.

    Responsabilitati

    Aasigurarea controlului cheltuielilor, intocmirea rapoartelor si a formalitatilor necesare platii facturilor.
    Prin intermediul aplicatiei People Soft, initiaza requisitions si receipts pentru intreg departamentul Operational Control (MSP & Operational Supervision, Local Real Estate Management, Security si Technical Implementation) si urmareste stadiul aprobarii si platilor facturilor in conformitate cu termenele de plata asumate contractual;
    Aloca si distribuie cheltuielile departamentului Operational Control pe centre de cost stabilite;
    Verifica facturile serviciilor prestate de catre furnizori, in conformitate cu contractele in vigoare si impartirea costurilor pe centre de cost;
    Reconciliaza volumul serviciilor prestate si valoarea lor in confomitate cu preturile si conditiile contractuale;
    Pregateste bugetul de cheltuieli anuale (MTP) si urmareste executia bugetara;
    Monitorizeaza si intocmeste rapoarte necesare controlului cheltuielilor vs buget si conlucreaza cu departamentul Finance in vederea obtinerii informatiilor necesare controlului cheltuielilor;
    Intocmeste documentele necesare achizitionarii de bunuri si servicii in vederea aprobarii (Purchase Approval) si urmareste stadiul aprobarii si platilor facturilor inconformitatecu termenele de plata asumate contractual;
    Are o buna colaborare cu departamentele implicate in procesarea comenzilor / platilor;
    Asigura serviciul de suplinire (back-up) pentru perioade limitate pentru echipa Administrare Servicii din cadrul MSP & Operational Services

    Alte informatii

    Vino in echipa ING. Te asteapta:

    Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;

    O organizatie inovativa, orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;

    Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (54)