Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Asistent Administrativ/Asistent Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Romanian Software active.Vezi toate job-urile Asistent Administrativ/Asistent Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Romanian Software |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.07.2019 |
Remote work: | On-site |
Inca din 2002, ROMANIAN SOFTWARE este o companie specializata in dezvoltarea si implementarea de produse software din domeniul Resurselor Umane. Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul IT, compania si-a diversificat continuu activitatea, evoluand de la un dezvoltator de aplicatii software la un furnizor de solutii IT si servicii integrate cu o expertiza profesionista in domeniul Resurselor Umane.
Cerinte
• Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
• Cunostinte pachet Office si navigare internet;
• Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbal;
• Persoana sociabila, organizata, atenta la detalii, serioasa, flexibila;
• Limba engleza la nivel mediu-avansat.
• Asigura protocolul de primire al vizitatorilor;
• Gestioneaza corespondenta (primire, sortare, revizuire);
• Pastreaza un registru de intrare/iesire corespondenta;
• Inregistreaza facturile in sistem;
• Emite chitante pentru clientii care achita cash;
• Confirma transporturile interne si externe de marfa, mentinand legatura cu partenerii logistici ai companiei;
• Verifica si mentine stocul de consumabile (papetarie, apa cafea etc.);
Beneficii:
• Salariu fix;
• Contract pe perioada nedeterminata.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Commercial Service Manager BUCURESTI, | |
Accounting Manager Hybrid | |
Commercial Project Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (203) |
Raporteaza eroarea la