HelpDesk for US

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Turism
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - English level: advanced;
    - Ability to analyze a problem and provide viable solutions;
    - Excellent customer orientation, good communication and organization skills
    - Attention to details;
    - Good PC operating skills.

    Responsabilitati

    - Providing information / solutions to customers about company services by email or chat;
    - Document all operations in the company's database in accordance with the working procedures;
    - Prioritize and manage multiple cases at a time.

    Alte informatii

    - Individual employment contract;
    - The work program is from Monday to Sunday, 3 shifts (07:00 - 16:00, 16:00 - 01:00, 22:00 - 07:00), work 5 days out of 7 with 2 consecutive free days;
    - The net salary is 450 € NET (approximately 2115 lei);
    - 15-minute ticket vouchers and is given for each working day; 315 ron per month
    - Debit transport 120 lei, including taxi voucher for night program;
    - MedLife subscription;
    - Benefits for employees such as: bookster, canteen, etc.