AGENT CUSTOMER CARE (cereri scrise) proiect ENEL BUCURESTI

Angajator: Advalia Services
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia.

    Cerinte

    Ce ne-ar bucura :
    · Sa-ti placa sa lucrezi cu oamenii, sa ai capacitate de analiza si sinteza in asa fel incati sa le poti oferi solutii optime
    · Sa stii cum sa folosesti un calculator, pentru ca o sa lucrezi cu programe specifice
    · Sa scrii corect romaneste, fara sa uiti de regulile de gramatica
    · Sa ai atitudine pozitiva, orientare catre client
    · Sa vrei sa inveti lucruri noi si interesante

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    Echipa de customer care se ocupa de gestionarea cererilor scrise ca si a chat-ului live.

    Vei analiza solicitarile primite din partea clientor
    vei verifica informatiile in sisteme specifice
    vei formula raspunsurile si vei transmite informatiile de care au nevoie

    Alte informatii

    Ce vei primi:
    Pregatire si suport, adica training platit din prima zi,
    Contract de munca pe perioada nedeterminata,
    Salariu fix+tichete de masa+bonusuri+decont transport,
    Program de lucru de luni pana vineri,
    Sansa de a creste impreuna,
    Colegi simpatici si de gasca, locatie accesibila situata in zona Piata Romana.




    Descrierea companiei
    Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing).

    Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office pentru cele mai importante companii din Romania precum si pentru o cunoscuta firma de pariuri sportive din Italia. Advalia, vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.