Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Sales Support Representative-Part time 6h
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BAT Romania active.Vezi toate job-urile Customer Sales Support Representative-Part time 6h active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | BAT Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.02.2020 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem? O echipa in formare, energica si implicata, care ofera suport activitatilor de vanzari B2B.
Ca parte a echipei BAT, vei avea un job motivant cu multe oportunitati de dezvoltare, traseu profesional de succes, sanse de promovare si acces la formare profesionala prin training-uri interne si online.
Vino in echipa noastra unde vei petrece timpul alaturi de profesionisti in domeniu si te vei putea bucura de o intreaga lista de beneficii si un pachet salarial atractiv!
In cadrul rolului de Customer Sales Support Representative-Part time 6h te vei ocupa de urmatoarele activitati::
- Vei monitoriza vanzarile in vederea atingerii strategiei de business a companiei;
- Vei procesa comenzile cu atentie la detalii si acuratete;
- Vei contribui la construirea unei relatii bune cu clientii;
- Vei oferi informatii valide, corecte si complete catre clienti prin folosirea metodelor potrivite;
- Vei prelua cerintelor clientilor si le vei oferi solutii si alternative in timpul alocat;
- Vei efectua follow-up pentru a asigura rezolvarea situatiilor;
- Vei indeplini targetul individual si de echipa;
- Vei urmari procedurile si politicile companiei;
- Vei mentine comunicarea cu clientii si vei raporta problemele aparute;
- Vei inregistra interactiunea cu clientii si detaliile interactiunilor.
Vei avea parte de tot suportul necesar in preluarea activitatii prin training-urile asigurate de colegii tai, iar acest job ar putea fi al tau daca:
- Ai minim studii medii finalizate - detii deploma de Bacalaureat;
- 1-2 luni experienta in Suport vanzari / Back office / Procesare comenzi / Vanzari Call Center;
- Esti atent/a la detalii;
- Ai abilitati excelente de comunicare, ascultare si orientare catre client;
- Detii competente excelente de negociere in vanzare;
- Ai abilitatea de a empatiza cu clientii;
- Detii bune abilitati de operare pe calculator si data entry;
- Esti o persoana cu abilitati de multi-tasking;
- Ai capacitatea de a identifica si evalua nevoile clientilor;
- Ai capacitatea de a oferi informatii complete, valide si corecte care clienti.
- Program part-time 6h, L-V, 08:30-15:00
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Bosch Video Systems Sales Engineer (Romania, Bulgaria) BUCURESTI, | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Inside Sales Representative Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (543) |
Raporteaza eroarea la