Specialist relatii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile EXCON CONSULTANTA active.


Vezi toate job-urile Specialist relatii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Specialist relatii clienti, pentru clientul sau, companie care activeaza in domeniul bancar.

    Cerinte:
    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare,
    - Cunostinte de limba engleza la nivel mediu – avansat,
    - Cunostinte pachet Microsoft Office,
    - Orientare catre atingerea obiectivelor,
    - Persoana atenta la detalii,
    - Abilitati de comunicare si de relationare cu clientii.

    Responsabilitati

    - Promovezi produsele si serviciile bancare, ce sunt destinate persoanelor fizice,
    - Oferi consultanta clientilor si ii sprijini in realizarea operatiunilor,
    - Inregistrezi informatiile primite de la clientii,
    - Te ocupi de apelurile telefonice/ solicitarile primite pe e-mail,
    - Furnizezi informatii clientilor cu privire la produsele institutiei,
    - Efectuezi operatiuni in sistem conform solicitarilor inregistrate,
    - Urmaresti demersurile necesare pentru solutionarea solicitarilor clientilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (55)