COMPLIANCE OFFICER REGULATORY

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile FIRST BANK active.


Vezi toate job-urile COMPLIANCE OFFICER REGULATORY active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.10.2019

      Iti oferim oportunitatea de a te alatura echipei pe postul de COMPLIANCE OFFICER REGULATORY.   De pe aceasta pozitie vei fi responsabil(a) de:

    • Acorda suport implementarii Programelor de Conformitate
    • Actioneaza pentru identificarea eficienta si la timp a eventualelor riscuri de conformitate ce pot afecta activitatea Bancii;
    • Monitorizeaza implementarea Politicii si procedurilor de Conformitate
    • Identifica, evalueaza, monitorizeaza si raporteaza riscul de conformitate;
    • Urmareste noile aparitii legislative in domeniul bancar si asigura implementarea acestora si respectarea termenelor de implementare;
    • Face recomandari pentru remedierea deficientelor constatate in legatura cu riscul de conformitate si monitorizeaza implementarea acestora;
    • Contribuie la lansarea de noi produse si servicii  pentru a le asigura conformitatea cu cerintele legislative si de reglementare
    • Gestioneaza corespondenta cu autoritatile de reglementare
    • Asigura asistenta necesare in promovarea continua a unei culturi organizaţionale privind conformitatea (prin prezentari, politici si sesiuni de pregatire)
    Cerintele noastre sunt: 
    • Studii universitare terminate, de preferat profil juridic
    • Experienta de minim 2 ani in domeniul bancar, reprezinta un avantaj experienta in domenille conformitate, juridic, control intern;
    • Cunoastere  a activitatilor si practicilor bancare, legislatiei aplicabile si standardelor profesionale bancare;
    • Cunostintele de management al proiectelor reprezinta un avantaj
    • Vorbitor de limba engleză cu abilități de comunicare orala si in scris
    • Abilitati excelente de relationare  si comunicare;
    • Abilitati de a colabora in  echipa;
    • Fire organizata;
    • Abilitati de administrare a prioritatilor si termenelor.