Key Account Manager IKA

Angajator: Adina Bigas
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2019
    Scurta descriere a companiei


    Oferim servicii de consultanta resurse umane si recrutare personal pentru companii in crestere sau aflate in etape de transformare organizationala. 

    Mai jos puteti gasi informatii cu privire la profilul pentru care recrutam acum pentru un Client de-al nostru.

    Cerinte

    Candidatul ideal are min 3 ani experienta de vanzare B2B, incluzand si vanzarea de produse non-brand
    Experienta specifica de vanzare catre International Modern Trade / Hypermarkets, Cash & Carry, Wholesalers, Supermarkets - este considerata un avantaj
    Orientat spre rezultate cu o atitudine pozitiva, cu energie si entuziasm
    Excelente abilitati de vanzare si relationare cu clientii; spontaneitate in negociere
    Flexibilitate si adaptabilitate; abilitatea de a lucra eficient cu oameni diversi
    Bun comunicator, transmite informatiile relevante la timp, face follow up eficient dupa intalniri
    Capacitate de a lucra in echipa
    Cunostinte solide in analiza eficientei de vanzari (de stoc, P&L pe conturi si pe produse, eficienta promotii)
    Cunostinte din domeniul marketing, merchandising
    Limba engleza – bun nivel de comunicare – scris, citit
    Disponibilitatea de a calatori; vizite regulate la clienti si potentiali clienti, vizite in magazine
    Excelente cunostinte de operare PC, in particular bune abilitati de excel
    Carnet conducere categoria B

    Responsabilitati

    Scopul postului de munca:
    Responsabil cu dezvoltarea retelei si cresterea vanzarilor catre Clientii Mari, cu focus pe International Modern Trade - Hypermarkets, Cash & Carry, Wholesalers

    RESPONSABILITATI:

    - Elaboreaza si executa planurile de vanzare catre clientii alocati in vederea atingerii targetului propus; realizeaza si urmareste un plan ordonat de acoperire a conturilor alocate
    - Dezvolta portofoliul actual de clienti al companiei pe segmentul de mari clienti (internationali / nationali de tip hypermarket, cash & carry, supermarket-uri, retele de benzinarii, etc)
    - Negociaza conditiile de colaborare cu conturile mari de care se ocupa
    - Urmareste atingerea standardelor de prezenta in retail (raft si display-uri)
    - Se ocupa de ofertele speciale si promotiile, ca si de planurile de merchandising, in limita bugetului alocat
    - Alege produsele care intra in catologul magazinelor, initiaza promotii urmarind parghiile de cantitate - pret / margine, asigurandu-se de disponibilitatea de stoc si capacitatea de livrarea logistica
    - Listeaza produse noi la clientii existenti
    - Este responsabil de managementul clientilor: dezvoltarea unor relatii de parteneriat cu clientii cheie si decidentii implicati; vizite regulate la clienti; informatii actualizate ref la client(i) etc
    - Solutioneaza rapid si eficient problemele aparute la client
    - Urmareste proactiv dezvoltarea afacerii prin dezvoltarea portofoliului de clienti si prin dezvoltarea continua a portofoliului de produse
    - Gestioneaza intregul ciclu de vanzare catre marii clienti, tinand cont de specificul acestora; intelege organizatia clientului si structura decizionala a acestuia
    - Forecasteaza si urmareste vanzarile – volume, profitabilitate, analize pe client / canal
    - Face analiza competitorilor si a produselor concurente
    - Furnizeaza feedback managementului firmei
    - Lucreaza bine cu colegii din intern (aprovizionare, facturare etc) ca si cu reprezentantii clientilor din diverse departamente (achizitii, in-store); intretine o atmosfera buna de lucru si un spirit de echipa

    Alte informatii

    Pachet salarial motivant in functie de performantele obtinute in indeplinirea obiectivelor
    Masina, telefon, laptop.