Audit Assistant

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare,
    • Bune cunostinte operare PC si Microsoft Office,
    • Experienta in domeniul economic, financiar-contabil, legislativ reprezinta un avantaj,
    • Capacitatea de a lucra in echipa,
    • Abilitati de comunicare si relationare,
    • Atentie sporita la detalii,
    • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat,

    Responsabilitati

    • Te implici in elaborarea planului de audit, a bugetului si a termenelor limita pentru diverse proiecte in desfasurare,
    • Vei elabora rapoarte de audit, situatii financiare si alte proceduri specific in concordanta cu politica companiei,
    • Gestionezi baza de date cu informatiile activitatilor de audit dar si cu alte informatii cu privire la personalul care desfasoara intreaga activitate,
    • Vei identifica deficientele de control intern si vei urmari implementarea recomandarilor propuse de structurile care au efectuat controalele,
    • Vei implementa tehnici de audit creative pentru cresterea eficientei operationale.

    Alte informatii

    Beneficii:

    Ai parte de un salariu motivant la care se adauga alte beneficii oferite de compania angajatoare.
    Daca ti-am trezit interesul si doresti sa afli mai multe detalii, asteptam cu drag candidatura ta pentru a o analiza.
    Iti dorim mult succes!