Specialist Administrare de personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Administrare de personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ramnicu Valcea
  • Actualizat la: 23.09.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, companie automotive din Ramnicu Valcea, cautam o persoana in functia de Specialist Administrare Personal.


    Candidatul ideal
    - studii superioare
    - experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
    - buna cunoastere si intelegere a proceselor legate de resurse umane;
    - cunostinte privind legislatia muncii;
    - competente utilizare Microsoft Office (Excel - nivel minim mediu);
    - cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
    - atentie concentrata si distributiva;
    - responsabilitate, punctualitate, organizare;
    - rezistenta la stres si factori perturbatori.

    Descrierea jobului

    - administrarea angajatilor, intocmirea si actualizarea dosarelor de personal conform standardului;
    - introducerea si actualizarea datelor angajatilor in sistem;

    - trasmiterea la timp a datelor necesare pentru a fi introduse sau actualizate in Revisal;
    - gestionarea validarilor si majorarilor salariale;
    - intocmirea la termen a contractelor de munca si a tuturor documentelor care atesta orice modificari, (actelor aditionale, a referatelor, deciziilor etc. ) si eliberarea diverselor adeverinte;

    - gestionarea procesului de cercetare disciplinara si a documentatiei aferente.

    Responsabilitati

    .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (100)