SPECIALIST LOGISTICA PROIECTE NOI

Angajator: RIAN&Partners
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 09.07.2019
    Scurta descriere a companiei

    RIAN&Partners is a new, fresh concept in the recruitment and selection process of personnel, personnel training & organizational development.

    RIAN&Partners combines, in an intelligent and friendly manner, over 30 years of our partners’ previous experience in the HR management for the industrial environment with passion and determination – patterns engraved to every assigned project.

    Integrity and high professional ethics are the core values we believe in, values that have settled their home at RIAN&Partners. Moreover, we believe wholeheartedly in optimism, flexibility and ‘’out of the box’’ solutions. That’s who we are!

    Cerinte

    -

    Responsabilitati

    •Acorda suport in implementarea si dezvoltarea strategiilor de Supply Chain;
    •Sprijina dezvoltarea si punerea in aplicare a standardelor Supply Chain asigurand in timpul cel mai scurt cele mai bune servicii pentru clienti (interni sau externi) si cu cele mai scazute niveluri de costuri (flux fizic, inventar, logistic);
    •Estimeaza si propune proiecte tinand cont de aderenta la buget si in conformiatte cu resursele alocate;
    •Conduce proiectele lantului de aprovizionare, coordonează activitatea echipei de proiect, asigurându-se că se respecta bugetul, standardele, instrumentele, procesele, politicile si procedurile;
    •Coordoneaza proiectele noi de Supply Chain in uzina (urmareste relocarea produsului, fazele prototipurilor, fazele preseriilor, etc)
    •Dezvolta si ofera rapoarte, repere si termene de proiect, prezentari si documentatie necesara departamentului;
    •Gestioneaza rapid schimbarile aparute in proiect, identifica potentialele riscuri in proiecte si dezvolta eventualele planuri;
    •Este responsabil pentru urmarirea si lansarea in fabricatie a comenzilor de prototip;
    •Este responsabil de identificarea si setarea datelor de gestiune a referintelor de prototip si preserii in sigip;
    •Este responsabil de furnizare listing referinte noi de cablaje catre dep.comercial si financiar pentru actualizare date comerciale si financiare;
    •Defineste delimitarea proceselor si activitatilor de Supply Chain;
    •Realizeaza analiza proceselor de logistica avand o stransa colaborare cu persoanele responsabile din cadrul Departamentului Aprovizionare, Productie, Transport si Magazie;
    •Rezolva anomaliile de sistem;
    •Se ocupa de crearea profilelor sigip;
    •Se ocupa de plasarea in baza de comenzi a noncomponentelor;
    •Se ocupa de elaborarea modurilor operatoare, instructiunilor de lucru;
    •Se asigura ca planurile de imbunatatire sunt orientate catre reducerea costurilor si a termenelor stabilite;
    •Identifica indicatorii KPI pentru sustinerea evaluarii lantului logistic in vederea eficientizarii si eficacitatii;
    •Monitorizeaza rezultatele si se asigura ca beneficiile sunt mentinute pe termen lung;
    •Informeaza personalul logistic cu privire la standardele companiei (Politica de Calitate, Manualul LPI, LPS plus, etc);
    •Participa la reuniuni de departamente;
    •Dezvolta si pune in aplicare planuri de actiune;
    •Aloca timp si resurse in conformitate cu planul de dezvoltare;
    •Recomanda, dezvolta si implementeaza actiuni de imbunatatire continua a proceselor lantului de aprovizionare, procedurilor, politicilor, activitatilor si rapoartelor;
    •Seteaza obiective si prioritati pentru atingerea target-urilor;
    •Identifica abaterile de performanta si dezvolta planuri de actiuni pentru corectii;
    •Participa regulat la intalniri importante;
    •Asigura implementarea si punerea in aplicare a standardelor de Logistica in intreaga fabrica;
    •Emite in permanenta informatii relevante pentru superiori, parteneri si membrii echipei intr-un mod corect si clar;
    •Prezinta rezultatele departamentului de logistica prin rapoarte si prezentari;
    •Pregateste rapoarte intr-o maniera corecta si eficienta;
    •Asigura o arhivare corecta pentru documentele relevante;
    •Intocmeste rapoarte pentru prezentari;
    •Sustine politica de calitate;
    •Isi asuma si respecta standardele de calitate si/sau alte directive;
    •Abordeaza problemele si ofera sfaturi.