Analist Financiar - Logistica

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac.

    Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem determinați să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

    Peste 4000 de persoane lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

    Poti regasi multe detalii despre noi si despre rolurile deschise in prezent, accesand site-ul nostru de cariere.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    - Experienta in folosirea sistemul SAP;
    - Cunostinte Excel nivel avansat;
    - Cunostinte limba engleza nivel avansat;
    - Experienta de project manager va reprezenta un avantaj;
    - Cunostinte de analiza financiara;
    - Capacitatea de a lucra cu diferite grupuri si niveluri si de comunica intr-un mod profesionist;
    - Capacitatea de a dezvolta si a mentine relatii profesionale;
    - Adaptabilitate, abilitatea de relationare, capacitatea de organizare si prioritizare a proiectelor in derulare;

    Responsabilitati

    Scopul principal al rolului este de a actiona ca singurul punct de contact in departamentul Logistics Finance pentru echipele de Logistica si BI/DWH.

    Rolul va viza atat activitati de controlling financiar, project managment, implicare in proiecte operationale dar si gestionarea veniturilor & costurilor generate de aria de transport.

    - Centralizarea contributiilor de la departamentele de logistica si operatiuni si traducerea/ajutarea acestora in bugete, previziuni si planuri pe termen lung, definind si monitorizand tinte financiare si operationale pentru a conduce performanta companiei;
    - Pregatirea bugetelor, prognozelor si a planurilor pe termen lung;
    - Elaborarea si / sau mentinerea rapoartelor:

    1. de management si analize ale performantei generale a companiei pe dimensiunile relevante privind locatiile si intreaga companie;
    2. pentru a creste productivitatea si a reduce costurile;

    - Participarea in diverse proiecte impreuna cu echipele operationale;
    - Interpretarea si analizarea datelor financiare care prevad riscuri si oportunitati;
    - Participarea la procesul de inchidere de luna, de la ajustari, la raportare si contabilitate de gestiune (P&L, Shipping revenue, OPEX, Cash Flow etc);
    - Analizarea indicatorilor de performanta, investitii, costuri, shipping revenues livrari etc., pentru a atinge target-urile de business;
    - Revizuirea si dezvoltarea sistemelor si proceselor financiare din organizatie care au impact direct in zona de interes;
    - Dezvoltarea si actualizarea continua a modelelor de planificare pe baza actualelor/ prognozelor;
    - Dezvoltarea unor modele de bugetare flexibile pentru P&L, raportare shipping P&L lines, adaptabile pentru construirea diferitelor scenarii pentru sustinerea deciziilor de business.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial competitiv;
    - Primești un buget flexibil pentru tichete de masă, turism intern, pensie privată, cursuri de limbi străine;
    - Abonament medical la Medicover sau Medlife;
    - Primești discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele;
    - Biblioteca Bookster: alegi ce vrei să citești, iar cărțile vin la birou în fiecare săptămână.