Analist Financiar - Logistica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Analist Financiar - Logistica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    - Studii superioare economice finalizate;
    - Experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara;
    - Experienta in folosirea sistemul SAP;
    - Cunostinte Excel nivel avansat;
    - Cunostinte limba engleza nivel avansat;
    - Experienta de project manager va reprezenta un avantaj;
    - Cunostinte de analiza financiara;
    - Capacitatea de a lucra cu diferite grupuri si niveluri si de comunica intr-un mod profesionist;
    - Capacitatea de a dezvolta si a mentine relatii profesionale;
    - Adaptabilitate, abilitatea de relationare, capacitatea de organizare si prioritizare a proiectelor in derulare;

    Responsabilitati

    Scopul principal al rolului este de a actiona ca singurul punct de contact in departamentul Logistics Finance pentru echipele de Logistica si BI/DWH.

    Rolul va viza atat activitati de controlling financiar, project managment, implicare in proiecte operationale dar si gestionarea veniturilor & costurilor generate de aria de transport.

    - Centralizarea contributiilor de la departamentele de logistica si operatiuni si traducerea/ajutarea acestora in bugete, previziuni si planuri pe termen lung, definind si monitorizand tinte financiare si operationale pentru a conduce performanta companiei;
    - Pregatirea bugetelor, prognozelor si a planurilor pe termen lung;
    - Elaborarea si / sau mentinerea rapoartelor:

    1. de management si analize ale performantei generale a companiei pe dimensiunile relevante privind locatiile si intreaga companie;
    2. pentru a creste productivitatea si a reduce costurile;

    - Participarea in diverse proiecte impreuna cu echipele operationale;
    - Interpretarea si analizarea datelor financiare care prevad riscuri si oportunitati;
    - Participarea la procesul de inchidere de luna, de la ajustari, la raportare si contabilitate de gestiune (P&L, Shipping revenue, OPEX, Cash Flow etc);
    - Analizarea indicatorilor de performanta, investitii, costuri, shipping revenues livrari etc., pentru a atinge target-urile de business;
    - Revizuirea si dezvoltarea sistemelor si proceselor financiare din organizatie care au impact direct in zona de interes;
    - Dezvoltarea si actualizarea continua a modelelor de planificare pe baza actualelor/ prognozelor;
    - Dezvoltarea unor modele de bugetare flexibile pentru P&L, raportare shipping P&L lines, adaptabile pentru construirea diferitelor scenarii pentru sustinerea deciziilor de business.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial competitiv;
    - Primești un buget flexibil pentru tichete de masă, turism intern, pensie privată, cursuri de limbi străine;
    - Abonament medical la Medicover sau Medlife;
    - Primești discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele;
    - Biblioteca Bookster: alegi ce vrei să citești, iar cărțile vin la birou în fiecare săptămână.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (68)